Avatar billede nips Nybegynder
18. januar 2003 - 03:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

input type

Jeg har en kode der ser sådan her ud.

<input type="image" src="tilmeld.gif" name="aaction" value="ind">
  <input type="image" src="afmeld.gif" name="baction" value="ud">

Men jeg vil gerne havde skiftet tilmeld og afmeld.gif ud med alm. tekst

Men hvordan gøres det lige?

Det er alm. teskst som dette..
Avatar billede medions Nybegynder
18. januar 2003 - 03:33 #1
<input type="submit" name="aaction" value="Tilmeld">
  <input type="submit" name="baction" value="Afmeld">

//>Rune
Avatar billede nips Nybegynder
18. januar 2003 - 04:00 #2
ved du også hvordan man gør så når man klikker i feltet så fjernes den alt teksten så kan ikke først skal delete det der står i value?

  <input type="text" name="email" value="Email adress" class="box">
Avatar billede medions Nybegynder
18. januar 2003 - 04:01 #3
<input type="reset" name="baction" value="slet alt">

//>Rune
Avatar billede tangveje Nybegynder
18. januar 2003 - 04:17 #4
<input type="text" name="email" value="Email adress" class="box" onfocus="this.value=''">

Skulle gøre det sidste