Avatar billede braghe90 Nybegynder
16. januar 2003 - 12:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Japansk som aftenkursus?

Jeg synes efterhånden, at jeg har ledt overalt, men jeg har endnu ikke fundet et sted hvor man kan få japansk undervisning i nærheden af Silkeborg (Viborg og Århus kan bruges). Er der nogen der ved, hvor et sådant kursus kan findes (helst ikke alt for dyrt)?
Avatar billede s.stud Nybegynder
30. januar 2003 - 21:42 #1
Hvis der ikke er nogle VUC-centre eller lignende, som udbyder japansk i området, så prøv at undersøge om nogle gymnasier el. gør det.
Tag kontakt med stedets leder og spørg om du må følge undervisningen.

Held og lykke.
Avatar billede braghe90 Nybegynder
01. februar 2003 - 23:44 #2
Problemet er bare, at undervisningen foregår i dagtimerne på et gymnasium, og der er det ikke muligt for mig at være til stede... Har undersøgt VUC; det eneste sted, hvor det er muligt at få japansk-undervisning igennem dem er i Kbh :(
Avatar billede s.stud Nybegynder
02. februar 2003 - 13:39 #3
Ellers prøv at sætte en annonce i en avis.. Måske findes der en familie, som er villig til at lære dig sproget..?
Så kunne du jo lære dem lidt dansk, hvis det skulle være nødvendigt :)
Avatar billede braghe90 Nybegynder
25. maj 2003 - 17:46 #4
Fandt en mulighed, men ikke vha. nogle af disse svar...
Avatar billede braghe90 Nybegynder
25. maj 2003 - 17:47 #5
;)
Avatar billede vlx42 Nybegynder
04. august 2003 - 23:08 #6
Må man spørge hvad du fandt af muligheder da jeg også er interessert i et japansk kursus
Avatar billede braghe90 Nybegynder
13. november 2003 - 21:48 #7
Jeg var så heldig, at finde frem til en privatlærer, som jeg går til hver 1-1½ måned for 300,- pr gang.