Avatar billede z_orgi Nybegynder
13. januar 2003 - 19:09 Der er 53 kommentarer

Feedback på mit site

Hej eksperter!!

Er der lige nogen, der vil se og bedømme denne side:

www.friserverplads.dk/beils/index2.htm
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
13. januar 2003 - 19:10 #1
Den har jeg vist set før?
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
13. januar 2003 - 19:11 #2
Du er hermed anmeldt da brugeren beils stadig er aktiv.. jf. http://www.eksperten.dk/spm/303270
Avatar billede cdc Novice
13. januar 2003 - 19:11 #3
nu må du snart holde op, hvor mange spm. skal du have med det samme
Avatar billede cdc Novice
13. januar 2003 - 19:13 #4
dobbelt spm. og 2 brugere, hvor klog er man så...
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
13. januar 2003 - 19:13 #5
/cdc.. Nu må vi så bare se hvor hurtige co-admins'ne er denne gang :)
Avatar billede cdc Novice
13. januar 2003 - 19:14 #6
3 brugere: http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=TheMasterGK siger selv han har denne konto også....
Avatar billede cdc Novice
13. januar 2003 - 19:15 #7
:o) ja, bliver spændende at se hvor mange brugere gan ligger inde med....
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
13. januar 2003 - 19:15 #8
Ja, okay.. 3 brugere.. det bliver værre og værre
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
13. januar 2003 - 19:15 #9
Nå.. telefon.. jeg vender tilbage :)
Avatar billede izemate Nybegynder
13. januar 2003 - 19:22 #10
Hvad er der sket af foreskelle fra det sidste?

ja der er vist en bruger der har for lidt point :D

<\\izemate
Avatar billede cdc Novice
13. januar 2003 - 19:22 #11
et spm til fra den 12 http://www.eksperten.dk/spm/304283
Avatar billede cdc Novice
13. januar 2003 - 19:23 #12
Så har man vel lavet lidt arbejde for coadmins :o)
Avatar billede izemate Nybegynder
13. januar 2003 - 19:29 #13
øhh tjek lige dette spm.

http://www.eksperten.dk/spm/102225

lige lovligt mange point :) (troede kun man højest måtte bruge 200)

<\\izemate
Avatar billede cdc Novice
13. januar 2003 - 19:31 #14
tror det er lavet inden den nye regel om 200 points blev lavet
Avatar billede izemate Nybegynder
13. januar 2003 - 19:32 #15
når ok :) troede lige.

<\\izemate
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2003 - 20:06 #16
Hvordan kan z_orgi stadig være aktiv efter http://www.eksperten.dk/spm/102225 ??
Avatar billede z_orgi Nybegynder
13. januar 2003 - 20:10 #17
Nu rolig....
Avatar billede izemate Nybegynder
13. januar 2003 - 20:11 #18
med hvad?

<\\izemate
Avatar billede z_orgi Nybegynder
13. januar 2003 - 20:25 #19
Jeg synes det er for dårligt.....

Hvorfor skal vi, der ikke kan svare på jeres spørgsmål om IT, ikke have lidt sjov ud af det. Det er åbenbart kun de seriøse og så også lavtuddannede kan jeg se, der må have lov at lave et spørgsmål på dette forpestede site.
Og ja, jeg har mange brugere. Det er simpelthen en måde at snyde på, så jeg kan få flere points til min enkelte bruger, og i dette tilfælde for at få mange besøgende på min side. Jeg kan for en god ordens skyld lige remse mine brugernavne op, så i ikke behøver, at bekymre jer mere om mig og mine, åbenbart, dårlige og ligegyldige spørgsmål:

1) Beils
2) Z_oRgi
3) mgk2
4) Bils
5) Bils-support
6) TheMasterGK

Resten kan jeg ikke huske, men der er mange flere. Der er også en hel del, der er blevet slettet på grund af det samme som det her.
Ellers har jeg haft mange gode stunder på Eksperten.dk, men efter som ingen kan lide mig eller mine spørgsmål, kan det også være lige meget. Jeg har jo min gymnasieuddannelse at passe.
For det laver jeg nemlig. I modsætningen til jer gætter jeg på. Nu ligger det nemlig sådan, at der ikke i et eneste af jeres indlæg til mine spørgsmål er en sætning uden fejl.
Lad mig skrive et eksempel:
  Kommentar 15 til dette spørgsmål...
"når ok :) troede lige.

<\\izemate"
For det første hedder det: "Nå, okay. Jeg troede lige. Og det sidste, navnet skal jeg ikke kunne tage stilling til, men nogen ved øjensynligt (endnu et ord der er for abstrakt på Eksperten.dk) ikke hvad ordentlig opvækst er.

Nu troede I rigtig, at jeg ikke vil vende tilbage. Men I tager fejl. Inden længe vil jeg være tilbage med mindst ti brugere, og de vil alle gå efter, at snyde og bedrage.....FARVEL
Avatar billede izemate Nybegynder
13. januar 2003 - 20:31 #20
så kan vi lære det :)

<\\izemate
Avatar billede cdc Novice
13. januar 2003 - 20:33 #21
Og hvad for du ud af det, ingenting! Hvis du ikke kan lide ligten i bageriet, så må du jo finde et andet sted at købe brød.

/cdc

PS: hvis det er stavefejl, så er jeg norsk :o)
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2003 - 20:40 #22
z_orgi>

Hedder din mor Lis, din far Frede og din søster Kristine?
Avatar billede z_orgi Nybegynder
13. januar 2003 - 20:43 #23
Nej, men tæt på.....
Avatar billede z_orgi Nybegynder
13. januar 2003 - 20:46 #24
Gæt igen, så ved jeg nemlig, hvad du hedder...
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2003 - 20:49 #25
*LOL*

Føler du dig truet?
Avatar billede z_orgi Nybegynder
13. januar 2003 - 20:50 #26
Fuck nu dig, Jan...
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2003 - 20:56 #27
Forkert gæt.

Iøvrigt er du snart slettet :P
Avatar billede z_orgi Nybegynder
13. januar 2003 - 20:59 #28
Hvem fanden skulle det ellers være...?
Avatar billede lacalifornia Nybegynder
13. januar 2003 - 21:03 #29
Hej z_orgi!
Jeg bekender hermed at jeg kender z_orgi!
Jeg afkræfter hermed overfor z_orgi, at jeg ikke er el_barto - men jeg er den omtalte Jan...

Hvordan kan man forveksle simple lacalifornia med selveste el_barto??
Avatar billede mat Nybegynder
13. januar 2003 - 21:09 #30
z_orgi > Siden du siger at du vil passe din gymnasie uddannelse, hvorfor gør du så ikke det, istedet for at spamme her? Og pssst, nu er en gymnasieelev nok ikke at regne for "højtuddannet".  ;)

-mat
Avatar billede z_orgi Nybegynder
13. januar 2003 - 21:10 #31
> lacalifornia

Jeg mangler lidt Back Up her
Avatar billede lacalifornia Nybegynder
13. januar 2003 - 21:12 #32
Tror godt du kan give op, Morten
... det må være et par folk fra din klasse der har lavet en sammensværgelse imod dig!
Avatar billede lacalifornia Nybegynder
13. januar 2003 - 21:13 #33
og jeg blander mig 100% udenom - jeg vil sku ikke have min bruger slettet pga. dig/jer! (altså dine 100 andre brugere!)
Avatar billede cozey Nybegynder
13. januar 2003 - 21:17 #34
z orgi>>>
Jeg troede du vidste hvordan man stavede! ... Det hedder
Backup !!! i ET ord!  ... tumpe.
Avatar billede lacalifornia Nybegynder
13. januar 2003 - 21:25 #35
el_barto >> nu spørger han jo ikke selv, så jeg gør det: hvor kender du de navne fra???

mat >> nu spørger han jo ikke selv, så jeg gør det: hvor kommer du på, at han går på gymnasiet?
Avatar billede mat Nybegynder
13. januar 2003 - 21:29 #36
lacalifornia > Kommentar: z_orgi 13/01-2003 20:25:44: "Jeg har jo min gymnasieuddannelse at passe. For det laver jeg nemlig." - det lyder da som om skovlen går i gymnasiet, eller?
Avatar billede lacalifornia Nybegynder
13. januar 2003 - 21:32 #37
mat >> lol, havde ikke læst det lange indlæg...
Avatar billede hmm10 Nybegynder
13. januar 2003 - 21:36 #38
Ligegyldig spam her på eksperten. Håber et en admin vil stoppe det.
Avatar billede snowball Novice
13. januar 2003 - 21:38 #39
Brugerne z_orgi, themastergk og beils er blevet deaktiveret fordi de er én og samme person. Personen kan komme igen når han har lært reglerne her på Eksperten og har lyst til at overholde dem !

Snowball / CoAdmin
Avatar billede cdc Novice
13. januar 2003 - 21:48 #40
:o)
Avatar billede hmm10 Nybegynder
13. januar 2003 - 21:52 #41
Tja, der er folk, der ikke kan forstå et system. Og når det er et fri land vi lever i skal der også være plads til dem...
Avatar billede lacalifornia Nybegynder
14. januar 2003 - 15:58 #42
el_barto >> endnu engang: hvor kender du de navne fra???

det er jo en smule skummelt det du laver, når du ikke afslører din identitet - eller i det mindste forklarer hvor du kender navnene fra...

/LA
Avatar billede cozey Nybegynder
15. januar 2003 - 05:06 #43
CoAdmins>>>
Kan i ikke lukke dette sp. ?
Avatar billede balling Nybegynder
16. januar 2003 - 14:24 #44
Puha for en drejning dette spm tog!
Hvad ville eksperten være uden lidt action? ;)

- Balling
Avatar billede lacalifornia Nybegynder
19. januar 2003 - 20:41 #45
endnu en opfordring til el_barto om at afsløre sit forhold til z_orgi...
vi skulle jo nødig ha at folk føler sig utrygge over, at nogle folk ved mere om andre, end man tror - og så endda uden at vide HVEM de er!
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2003 - 22:39 #46
lacalifornia> Det er en forretningshemmelighed
Avatar billede fangel Nybegynder
08. februar 2003 - 20:46 #47
el_barto / Peter Lundtofte => vi andre kan også lidt... fx hedder din kone Mette... ;)
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2004 - 08:53 #48
dea_pg> Nej, jeg hedder ikke Peter Lundtofte. Jeg hedder Mikkel Jensen.
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2004 - 08:57 #49
Iøvrigt Morten, bor du hjemme hos farmand?
Avatar billede fangel Nybegynder
24. marts 2004 - 14:44 #50
el_barto -> satans... og ja ;) (kan ikke huske hvordan jeg fandt ud af det i sin tid... pænt gammelt spørgsmål...)
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2004 - 14:49 #51
Ja, men jeg fik en mail i morges om at du havde skrevet et nyt indlæg...øhh...mailserverknas?
Avatar billede fangel Nybegynder
24. marts 2004 - 14:54 #52
pjat - det er kun 1 år og 2 måneder siden...
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2004 - 14:57 #53
Måske serveren fejrer en slags jubilæum? Hmm...