Avatar billede rejen Nybegynder
13. januar 2003 - 16:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

USB understøttelse

Jeg har forsøgt at installere Red Hat
Først frøs installationen, men det var hurtigt løst ved at skrive "linux noprobe" under installationen.
Det viser sig at være USB der ikke kan findes.... Det er jo træls når jeg bruger en USB mus! Jeg har søgt på nettet efter diverse linux drivere til min logitech usb mus.... uden held
Samtidig kender linux heller ikke min Samsung Syncmaster 753 skærm... og de andre Samsung drivere hjælper ikke på problemet.
Er der nogen der har en god ide til disse problemer?
Avatar billede rejen Nybegynder
14. januar 2003 - 16:05 #1
Jeg har nu også forsøgt med mandrake 9......
Den kan heller ikke finde ud af hverken USB eller skærmen.....
Er der virkelig ingen andre der har disse problemer eller det er måske bare mig?
Avatar billede rejen Nybegynder
22. april 2003 - 14:44 #2
Det kan da ikke være rigtigt at ingen andre render ind i dette problem.... Diverse Linux fans slår måske bare USB fra..... tja det var selvfølgelig en løsning - men det er da ikke acceptabelt
Avatar billede atlatl Nybegynder
05. maj 2003 - 21:36 #3
den nye version 9 af redhat kører udemærket med usb. kører selv med en ms optical mus.. skærmen kan du bare gå ind og sætte vsync og hsync op så kører den. det går du under systemindstillinger/display og så under avanceret