Avatar billede label Nybegynder
13. januar 2003 - 13:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan man slå Offline Filer HELT fra?

Er det muligt at slå funktionen "Offline Filer" helt fra?

Lige nu er det slået fra via "funktioner" > "mappeindstillinger" men er det muligt helt at afskære brugerne fra at kunne benytte sig af funktionen?
Avatar billede retaxes Nybegynder
13. januar 2003 - 13:42 #1
det må¨være muligt i Lokale politikker eller med et Tweak program
Avatar billede baxx65 Nybegynder
13. januar 2003 - 13:48 #2
Nu får du et skud fra hoften, da du ikke fortæller ret meget om hvordan dit system er bygget op...

Hvis du bruger Windows 2000 server(e), kan du forhindre brugerne i at bruge offline-files på følgende måde:

Højreklik på de relevante shares - og vælg properties - tryk på knappen Cashing - Fjern fluebenet i "Allow cashing of files in this shared folder"

Dette forhindrer at brugerne kan synkronisere fra de pågældende shares...
Avatar billede fireseeker Nybegynder
13. januar 2003 - 16:38 #3
kør gpedit.msc i cmd-prompt, der er alverdens indstillingsmuligheder og den du nævner er stensikkert en af dem. Nu sidder jeg på en Linux-box, så jeg kan ikke give dig den nøjagtige sti, men halvdelen af fornøjelsen er vel at finde ud af den slags ting selv:-)

God fornøjelse