Avatar billede -and1- Nybegynder
11. januar 2003 - 20:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Toshiba bærbar og logitech mus ?

hejsa,
Jeg har et lille problem med at få en logitect cordless mouseman..

Jeg den sidder selvfølgelig til USb port, altså senderen..

Har downloadet mouseware 9.75 den nyeste der var på www.logitech.com, men når jeg så installerer finder den den mit touchpad (eller hvad det hedder) den plade der fungerer som mus... Så den mus jeg ville bruge virker ikk!

Da jeg satte min intelli mouse, fra den stationære til, så finder windows selv og de virker.!

Hvordan får jeg det til at fungere med logitech? så både plade og mus fungerer samtidig evt.. eller bare hver for sig..???

Håber en af jer har det rette svar?
Avatar billede lousoe Nybegynder
11. januar 2003 - 23:02 #1
Hm, jeg kender godt problemet. Hvis jeg ikke installerer softwaren til Logitech, så virker musen, bortset fra tommeltot-knappen. Hvis jeg installerer Logitech-driveren, så virker pladen ikke.
Man bør nok vælge en mus, hvortil XP har en brugbar driver.
Avatar billede -and1- Nybegynder
06. maj 2005 - 15:48 #2
lukket