Avatar billede drawn Nybegynder
08. januar 2003 - 13:07 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Logo til bagside af T-Shirt

Hej

Jeg er med i en klan ved navn "Weird Scientists", og vi skal til et lokalt lan kaldet The Fest. Vi har fået en butik ved navn Sport Direct til at sponsorere vores tshirts, på den betingelse vi selv fandt et logo. Derfor skriver jeg her.

Selve opgaven:
Vi skal bruge et tryk til en Sort Polo T-Shirt. Selve trykket skal være hvidt, og skal indeholde teksten:
"Weird Scientists" samt "www.clanws.dk". Logoet skal være noget mere eller mindre simpelt, men stadig flot. Jeg gør opmærksomt på vores nicknames skal indgå i logoet - og derfor bedes det uploades som JPG-fil til View, og en evt. PSD fil til at redigere nicknames, hvilket jeg selv kan gøre.
Det skal helst være lidt ordinært. Størrelse skal være mindst 800*600 hvorefter vi skal kan redigere billedstørrelsen så den passer til bagsiden af en t-shirt.

På forhånd tak.
#weird - Weird Scientists
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
08. januar 2003 - 13:25 #1
Hej.

Skal det passe til jeres side ???

/Thomas
Avatar billede drawn Nybegynder
08. januar 2003 - 13:35 #2
Ikke nødvendigvis.
www.drawn.dk/tshirt-back.jpg
Det kunne evt. være noget i stil med det!
Problemet er bare, at få det trykt med så mange farver. Derfor ser vi helst der kun bliver brugt EN farve. Evt Hvid.
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
08. januar 2003 - 13:37 #3
Hej.

Gider ikke lave det for dig men har da et forslag det grafik du bruger ved dit logo hvorfor laver det ikke bare noget ud af det ???

/Thomas
Avatar billede drawn Nybegynder
08. januar 2003 - 13:42 #4
Der er flere faktorer der spiller ind.
For det første er det ikke mig der har lavet det.
For det andet, så er det for farverigt.
For det tredje forstår jeg mig IKKE på gfx-programmer, og det er i øvrigt også derfor jeg sætter points på spil for denne opgave :-P
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
08. januar 2003 - 13:44 #5
Oki.

Har du ikke det der tatoo halløj liggende uden teksten osv ???

Så vil jeg godt lige give det et forsøg.

/Thoams
Avatar billede drawn Nybegynder
08. januar 2003 - 13:45 #6
har jeg desværre ikke :|
Avatar billede drawn Nybegynder
08. januar 2003 - 14:03 #7
Jeg kan lige tilføje vi har fået et ret godt forslag:
www.clanws.dk/stuff/tshirt2-forside.jpg
Avatar billede thedarkrider Nybegynder
08. januar 2003 - 20:10 #8
http://www.ledets.dk/ws.jpg

Kan dette bruges. Ellers kan du komme med forslag til ændringer.
Avatar billede thedarkrider Nybegynder
10. januar 2003 - 17:40 #9
.
Avatar billede thedarkrider Nybegynder
13. januar 2003 - 16:01 #10
Har i fundet et logo?
Avatar billede foshammer Nybegynder
17. januar 2003 - 16:08 #11
www.fossen.dk/ws.jpg - Håber i kan bruge det :)
- Hvis du vil snakke med mig lidt nemere, er jeg inde på jeres channel med nicket "Foss" !
Avatar billede drawn Nybegynder
17. januar 2003 - 16:54 #12
Jeg takker til jer begge.
Vi har dog fundet et logo, som også er blevet trykt. Men som tak for hjælpen og pga. jeg ikke har lukket spørgsmålet, giver jeg jer 30 points hver.
:)