Avatar billede happyhenrik Nybegynder
25. oktober 2000 - 10:02 Der er 1 kommentar og
4 løsninger

2 skærme/grafikkort i 1 pc

Er det muligt i Nt4 ws at sætte 2 skærme til, så man har 2 forskellige skærmbilleder. Jeg ved at funktionen er i 98 / 2000, men hvad med nt ?
Avatar billede kf Nybegynder
25. oktober 2000 - 10:21 #1
Nej desværre er det ikke muligt i winNT, men du kan få noget hardware der kan gøre det muligt, men jeg ved ikke lige hvor!
Avatar billede mjess Nybegynder
25. oktober 2000 - 11:11 #2
Det kan du gøre på 2 måder:

1. brug et Matrox G400 dualhead grafikkort
2. brug 2 alm. grfikkort

/mjess
Avatar billede happyhenrik Nybegynder
25. oktober 2000 - 11:12 #3
Mjess - også på en Nt4 Worsktation ?
Avatar billede geeeet Nybegynder
25. oktober 2000 - 11:14 #4
Nej, det kan ikke lade sig gøre på winNT... Man kan vist nok strække sit skrivebord over to skærme, men det er overhovedet ikke fedt iforhold til 2 forskellige skærmbilleder... [har prøvet begge dele...]

/Geeeet
Avatar billede nero Nybegynder
25. oktober 2000 - 17:19 #5
Jeg har et Matrox G400 dualhead og med den nyeste driver kan man godt sige at man ikke vil have vinduer til at strække sig over begge skærme. så er det kun bund linien der strækkes over begge skærme (i de fleste tilfælde)
jeg har kørt med nt med 2 skærme i snart 3 md og er meget glad for det