Avatar billede onfire Nybegynder
05. januar 2003 - 00:37 Der er 6 kommentarer

lyd ved ny mail

hvordan gør man sådan at, at ens bruger for en lyd eller der kommer en pop up frem, hvor der står at man har modtaget post ?
Avatar billede strcoder Nybegynder
05. januar 2003 - 01:03 #1
Du skal installere entet et postprogram eller en mailtjekker der kan det, jeg søgte på tucows og der er nogle shareware mailtjekkere.

http://search.tucows.com/search?language_id=1&platform_id=1584,1569,1565,1570,1571&site_detail_id=653&search=mail&query_limit=20&file_size_max=&license_id=&ref=http://tucows.cybercity.dk/&records_per_page=20
Avatar billede thesurfer Nybegynder
05. januar 2003 - 08:38 #2
hmm.. hvorfor er det lige at dette spm ligger under Programmering: Script: ASP ?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
05. januar 2003 - 08:39 #3
skal det bruges på en hjemmeside, via asp? eller skal du bruge et program til det?
Avatar billede oasen Nybegynder
05. januar 2003 - 23:18 #4
Læg en usynlig iframe på siden, der f.eks. opdaterer hvert minut. Ved hver opdatering tjekker du, om der er ny post. Hvis der er det, kan du udskrive en onLoad, der afspiller en lyd:

<%
Response.Write "<body>"
If NyPost Then
  Response.Write "<bgsound src='newmail.mp3' loop='1'>"
Else
  Response.Write "<body>"
End If
Response.Write "</body>"
%>
Avatar billede strcoder Nybegynder
06. januar 2003 - 01:11 #5
thesurfer >> Jeg lagde slet ikke mærke til at spørgsmålet var fejlplaceret, sorry asp folk
Avatar billede thesurfer Nybegynder
18. december 2003 - 02:52 #6
Dette spørgsmål mangler input.
Det kan f.eks. være at spørgeren mangler at acceptere/afvise svar/komme med feedback, eller af en svarer mangler at lægge et svar/komme med feedback.