Avatar billede scope Nybegynder
03. januar 2003 - 14:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hent fra ekstern mailserver med exchange 5.5

Kan det lade sig gøre at få Exchange serveren til at hente mails fra en ekstern mailserver med en højere frekvens end hvert 15 minut?

Evtuelle links til info vil være af største interesse..

/Scopas
Avatar billede bufferzone Praktikant
03. januar 2003 - 14:55 #1
Dette kan, så vidt jeg husker lade sig gøre, jeg mener indstillingen findes under opsætningen af pop3 connectoren. Det kan være at du kan finde beskrivelsen i disse links

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;en-us;161118&
http://www.microsoft.com/technet/treeview/default.asp?url=/technet/prodtechnol/sbs/maintain/featusability/getstart.asp.

Jeg sidder ikke på min exchange server lige nu, men jeg kikker efter når jeg kommer på arbejde
Avatar billede scope Nybegynder
04. januar 2003 - 14:40 #2
Jeg kan heller ikke forstå hvorfor det ikke skal kunne lade sig gøre..

Men hvad fandt du så ud af bufferzone?
Avatar billede scope Nybegynder
15. januar 2003 - 08:34 #3
Well..
Jeg kunne ikke finde hvad jeg søgte efter på de to links.. Og jeg har ikke umiddelbart fundet en anden løsning..

Jeg vælger herfor at lukke spørgsmålet..

/Scopas