Avatar billede lhdesign Nybegynder
30. december 2002 - 22:19 Der er 4 kommentarer

www eller Access? Hvordan oprettes tabeller på denne dataside?

Hvordan får jeg indlagr mine database resultater t tabeller?
På denne måde vises de bare lodret ned ad siden

<%
If Session("login") = true Then
        Response.Write "<p>Du er logget ind!</p>"
        Response.Write"<p>Brugernavn: " & Session("brugernavn") & "</p>"
        Response.Write "<p>BrugerID: " & Session("userid") & "</p>"
        Response.Write "<p>Login: " & Session("login") & "</p>"
        Response.Write "<p><b>Brugerfunktioner</b>"
        Response.Write "<p><a href='vis.asp?id=" & Session("userid") & "'>Til jeres sider</a></p>"
        Response.Write "<p><a href='logoff.asp'>Log af</a></p>"

      Else
        Response.Write "<p>Du er <u>ikke</u> logget ind</p>"
        Response.Write "<p><a href='login.asp'>Log ind</a></p>"
  End If

%>
Avatar billede arne_v Ekspert
30. december 2002 - 22:41 #1
Det er vel et ASP eller HTML spørgsmål !

Men hvis du write'r de HTML tags der skal bruges til at
lave en tabel, så får du en tabel.

<table border>
<tr>
<th>overskrift kolonne 1</th>
<th>overskrift kolonne 2</th>
</tr>
<tr>
<td>række 1 kolonne 1</td>
<td>række 1 kolonne 2</td>
</tr>
<tr>
<td>række 2 kolonne 1</td>
<td>række 2 kolonne 2</td>
</tr>
</table>
Avatar billede lhdesign Nybegynder
30. december 2002 - 23:24 #2
Så langt er jed med, men spørgsmåler er hvordan men får  Response (svarne ind i disse tabeller
Avatar billede hekla Nybegynder
31. december 2002 - 01:53 #3
Prøv at flytte dit spørgsmål til ASP-kategorien. Der har du større chance for at få svar på dit spørgsmål.
Avatar billede hossein Nybegynder
31. december 2002 - 20:42 #4
Hvis du kigger på dette svar, hentes data vha. GetRows methoden og lægges i et array, så bygger man en Tabel(html) og lægges data udtrækket i tabellen. Du bestemmer selv hvor mange søjler tabellen (html) skal består af:
http://www.eksperten.dk/spm/299353