Avatar billede hede99 Nybegynder
30. december 2002 - 13:16 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Kundesystem (crm)

Hej..

Jeg er selv begyndt at lave et lille kundesystem i ASP.
SÅ ville jeg bare hører om der var andre der havde lavet lignende systemer....

Og om jeg måske måtte se / få en kopi af systemet...
Avatar billede agony3 Nybegynder
30. december 2002 - 13:22 #1
et kundesystem kan være mange ting så kan du ikke uddybe det lidt ?
Avatar billede hede99 Nybegynder
30. december 2002 - 13:36 #2
Et system, hvor jeg kan holde styr på:
Aftaler med en kunde, telefon opkald(ind/ud), mails(ind/ud) dokumenter(ind/ud)
Avatar billede bufferzone Praktikant
30. december 2002 - 13:49 #3
Jeg har selv gang i et system i asp, der langt fra er færdigt, det må vi tale om
Avatar billede bufferzone Praktikant
30. december 2002 - 13:51 #4
Skriv til mig på kim@bufferzone.dk jeg svare nok først i aften
Avatar billede wilweb Nybegynder
30. december 2002 - 16:46 #5
bufferzone :> Hvorfor kan hede99 og dig ikke skrive om spørgsmålet her på eksperten.dk? det kunne jo være at andre var interesseret i, hvad i finder ud af.
Avatar billede taager-kongen Nybegynder
30. december 2002 - 19:24 #6
hej vil gerne lytte med :)
Avatar billede bufferzone Praktikant
30. december 2002 - 20:18 #7
Det kan vis måske også, det kan jeg ikke gennemskue på nuværende. Det system jeg selv har gang i er forberedelserne gennemført grundigt, jeg ved hvad jeg vil, koden er ikke særlig færdig. Nu må vi se hvad det bliver til, jeg har ikke rigtigt haft tid til at kikke på det de sidste 8 måneder
Avatar billede hede99 Nybegynder
01. januar 2003 - 15:34 #8
Hej.

Bufferzone:> hvis du har noget liggende i dag, kode, beskrivelse o.s.v må jeg så ikke se det..
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. januar 2003 - 16:54 #9
Jeg skal nok være der, jeg skal lige have flyttet koden fra min udviklingsmaskine (der jo selvfølgelig ikke på nogen måde er i kontakt med Internettet) til en Internetmaskine
Avatar billede hede99 Nybegynder
01. januar 2003 - 18:21 #10
lyder godt.. du sender bare et link. Hvilket sporg koder du i og hvilken type database bruger du..
Avatar billede hede99 Nybegynder
05. januar 2003 - 22:24 #11
Jeg har fundet ud af noget andet
Avatar billede rasso01 Nybegynder
15. januar 2003 - 09:09 #12
prøv at kigge på www.channelcrm.dk