Avatar billede mathsk Nybegynder
28. december 2002 - 13:07 Der er 6 kommentarer

stylecam snap software?

jeg har fået det her lille stylecam snap i julegave, og det lader til at softwaren ikke helt vil det samme som jeg vil, det vil installeres om og om igen hver gang jeg starter pcen, og de to programmer der er vedlagt på cden(arcsoft photoimprssion og arcsoft video imprssion), kan ikke finde mit kamera. og jeg syntes også at softwaren er noget underlig og finde rundt i... så mit spørgsmål er, er der nogen der kender noget andet software jeg kan bruge til sådan et kamera, eller findes der overhovedet noget andet, eller kan jeg gøre noget for at få det andet til at virke?
Avatar billede mathsk Nybegynder
28. december 2002 - 13:12 #1
personligt ville jeg foretrække at få en helt anden software
Avatar billede mathsk Nybegynder
28. december 2002 - 13:22 #2
for mig ser det ud som om det er driveren der er et eller andet galt med
Avatar billede mathsk Nybegynder
28. december 2002 - 13:26 #3
altså hver gang jeg sætter kmeraret i usb porten, finder den ny hardware
Avatar billede maximusdk Nybegynder
28. december 2002 - 13:50 #4
hardu win xp?
Avatar billede mathsk Nybegynder
28. december 2002 - 14:13 #5
ja
Avatar billede mathsk Nybegynder
28. december 2002 - 14:13 #6
pro