Avatar billede michael-k Nybegynder
27. december 2002 - 14:38 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Musik stykke Hvad er det for et ?

Ved ikke hvad det hedder eller hvem det er med. Men har list tekst fra sangen håber i kender den.

All the people said, All the people said,  Running throught my head

De synger vist også i omkvædet noget med  This is not in love    Mener det er sådan.

Det er en kvinde/kvinder  der synger. Det er et pop/rock stykke med en masse guitar :)

Håber det er oplysninger nok, den er for fed nemlig. alle skulle eje den ;)
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
27. december 2002 - 14:40 #1
T.A.T.U.  -  All The Things She Said

MC
Avatar billede maximusdk Nybegynder
27. december 2002 - 14:43 #2
ja den er go nok
Avatar billede sthen Nybegynder
27. december 2002 - 14:47 #3
Er fra CD'en som hedder noget i retning af:
200 km/h in the wrong lane.
Bandet er i øvrigt russisk.
Avatar billede michael-k Nybegynder
27. december 2002 - 14:52 #4
Okay kanont, vil kigge efter den imorgen, håber den kan fåes på single :)
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
27. december 2002 - 14:54 #5
Det er jeg overbevist om at den kan, Og takker for point

MC