Avatar billede plato Juniormester
27. december 2002 - 07:44 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Nogle gode idéer??

Hejsa NG...

Glædelig Jul og godt nytår.. Nej..Til spm..

Hvis I som ny bruger kigger på min side http://www.trailersiden.dk, kan I som komme med nogle gode idéer der mangler på siden. Jeg er kørt fast, men har en eller anden fornemmelse af at der mangler noget. (Kender I ikke det?) Konstruktiv kritik er også velkommen!. :)

/Plato
Avatar billede spirit-fighter Nybegynder
27. december 2002 - 11:38 #1
Jeg synes du skulle lave menuen i venstra side i stedet.
Avatar billede izemate Nybegynder
27. december 2002 - 14:11 #2
Tja et nyt design måske :)

\\izemate
Avatar billede spirit-fighter Nybegynder
28. december 2002 - 03:22 #3
Hvad med en tæller??
Avatar billede spirit-fighter Nybegynder
28. december 2002 - 03:23 #4
Du kunne lave en top10 af film
Avatar billede spirit-fighter Nybegynder
28. december 2002 - 03:25 #5
Hvad med en gæstebog
Avatar billede plato Juniormester
28. december 2002 - 22:05 #6
Damn....Strømafbrydelse i jylland..Det er ikke sjovt når man er netafhængig!
Izemate... *LOL* ;O))
Spirit.. Der er en top10...Der er en tæller for film, hvis det er den du mener.
Gæstebog har jeg haft. Den blev ikke brugt, derfor forum.. Ehmmm som endelig heller ikke bliver brugt særlig meget.. *GGG
Avatar billede lish Nybegynder
29. december 2002 - 16:31 #7
(1)Fjern den blå farve der kommer på dine links ved mouseover.
(2)Under "News" burde du fjerne din scrollbar midt på siden. evt. kunne du dele den op i flere sider, afhængigt af hvor mange nyheder der er.
(3)ryk dine links i toppen mere til venstre så de ikke når helt ud i højre side og rammer kanten.
håber du kan bruge det :)
Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
31. december 2002 - 17:16 #8
Ryk din tekst et par pixel ud fra kanten så de ikke starter lige op af billederne og kanter