Avatar billede spr3kcer Nybegynder
26. december 2002 - 20:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Søge funktion virker ikke ?

er det kun hos mig at søgefunktionen ikke funker ?
Avatar billede anderslarsen Nybegynder
26. december 2002 - 20:39 #1
det virker heller ikke hos mig den siger bare der ikke er nogle resultater ligemeget hvad jeg søger på :-(
Avatar billede superanden Nybegynder
26. december 2002 - 20:45 #2
den duer heller ikke hos mig :-(....

NB: Eksperten... Ret lige det...
Avatar billede Slettet bruger
26. december 2002 - 20:55 #3
har vist været oppe et par gange i dag, (kan dog ikke henvise jeg til at søge, men bladre lidt tilbage i spm.)
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. december 2002 - 21:01 #4
Avatar billede 2-maz Nybegynder
26. december 2002 - 21:06 #5
Virker heller ikke her... men det er bare lidt underligt "vi har en giga enorm database med viden" men vi kan ikke søge i den :P
Avatar billede spr3kcer Nybegynder
26. december 2002 - 23:40 #6
John Stiggers -> ehh hvad skulle vi bruge det spm til ? det blev jo lukket med d samme .. mon E teamet er opmærksom på det ... er der nogen der gider sende en mail til info@eksperten.dk eller hvad man nu skal sende den til ... *g*
Avatar billede admin Novice
27. december 2002 - 00:08 #7
Søgningen køres via htdig (www.htdig.org) eller MySQL fulltext.
Fulltext giver sjældent problemer, men er langsom, når der er over 3.000.000 rækker at søge i.
Hvis Htdig bliver afbrudt af en presset server, vil den først virke næste gang søgningen køres. Dette gøres hver nat.

Vi har p.t. problemer med en bug i Php, som jeg sammen med udviklerne af Php, prøver at finde frem til. Denne bug tror jeg er skyld i nogle af vores nedbrud. Ud over det skal systemet tunes bedre til de mange besøgende vi har. Så der arbejdes på sagen :)