Avatar billede a1a1 Novice
02. august 1999 - 15:57 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Response.Buffer = Fucked up ???

Jeg har et problem jeg kan ikke få Response.Buffer = True til at virke ?????

sådan da ??

jeg er ved at ændre design på http://boligshop.dk også skal der jo ændres lidt i filerne..

den brokker sig over at "lave" cookies hvis jeg sætter Response.Expiret = -1441 ????

Det rigtig sjove er, at hvis jeg bruger den "rettede" fil (som har sammenavn), i den gamle version så kommer der ingen fejl ???

Der stå Response.Buffer = True i toppen begge filer der inkluderes
ex

(maintop.asp)
<% Response.Buffer = True %>
??

(fil add.asp)
<!-- #INCLUDE FILE="maintop.asp" -->
Response.Cookies("bala")

Avatar billede a1a1 Novice
02. august 1999 - 15:59 #1
hov

Er der nogen der har været ude fornoget ligende det virker mærke ligt

Fejl:
Response-objekt fejl 'ASP 0156 : 80004005'

Headerfejl

/bs/prvcgi/add.asp, linje 153

HTTP-headerne skrives allerede til klientbrowseren. Ændringer af HTTP-headers skal foretages, inden sideindholdet skrives.

--Men der står Response.Buffer = True ?????, så det skulle virke???
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
02. august 1999 - 16:05 #2
Response.Buffer = True Skal stå allerøverst i selve filen (ikke i de filer de includers

of det med cookies har du skrevet:
Response.Expiret

Som egentlig hedder:
Response.Expires
Avatar billede laust Nybegynder
02. august 1999 - 16:23 #3
Jeg har også oplevet fejl, hvis Response.Buffer = True ikke stod øverst, men ikke konsekvent, så det afhænger vel også til dels af hvad include-filerne indeholder?
Avatar billede a1a1 Novice
02. august 1999 - 16:29 #4
Jeg har fundet fejlen men det var ikke det du sagde :)

men jeg har prøvet at gøre som du siger og det giver stadig fejl..:)

Problemet var at jeg i maintop havde en response.flush, og senere prøvede at lave cookies ????, det kan man åbenbart ikke lige ???

(maintop er det første der står i alle mine filer og serveren putter den jo bare ind i toppen.
Maintop.asp starter med <%@ EnableSessionState = False %><% Response.Buffer = True %> (session ting skal før buffer))

så der står jo det rigtige i toppen :)
Avatar billede a1a1 Novice
02. august 1999 - 16:30 #5
127--> response.Expiret var en stave fejl :)
hovsa :)
Avatar billede bkp Nybegynder
02. august 1999 - 17:14 #6
Hvor kommer FUCK ind i billedet???

:)
Avatar billede Slettet bruger
05. oktober 2001 - 14:32 #7
Er du sikker på, at du ikke er ved at redirecte til en fil, i den linje, hvor fejlen kommer?
Avatar billede a1a1 Novice
01. november 2001 - 06:51 #8
lukket