Avatar billede mfj1 Nybegynder
19. december 2002 - 20:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Billedshow

Hejsa!

Jeg har følgende problemstilling:

Jeg skal lave en form for billedshow. Forestil jer, at der til højre og venstre for et billede er to pile, der peger henholdsvis th og tv. Når man klikker på klikker på pilene skal der komme nye billeder frem (spole frem og tilbage).

Eller måske endnu bedre: Man kan se alle ca. 10 billeder i lille format, og spole i dem ved pilene, og ved klik på dem bliver de blæst op!

På forhånd tak.
Avatar billede medions Nybegynder
19. december 2002 - 20:23 #1
Jeg kan ikke huske hvor.. Men et eller andet sted har JacobA lavet det i et af hans eksempler!

http://hjem.get2net.dk/Jakob.Aggernaes/temp/

//>Rune
Avatar billede iphase Nybegynder
19. december 2002 - 20:24 #2
30point, er det ikke lidt nærrigt? Det er trodsalt et helt programog ikke bare hjælp til at du søger.
Avatar billede mfj1 Nybegynder
19. december 2002 - 20:34 #3
Tak for! Der var lige det jeg skulle bruge.
Mener i øvrigt, at 30 points er ganske passende for et hyperlink!
Avatar billede medions Nybegynder
19. december 2002 - 20:40 #4
*G* Fair nok
Thx 4 Poinz

//>Rune