Avatar billede dennis_laxy Nybegynder
19. december 2002 - 19:00 Der er 6 kommentarer

Popup-indstillinger i flash 5.0?

Davs.
Jeg vil gerne have et popup vindue i flash 5.0, og har også fået det til at virke, med det her, som er skrevet af brugeren "Mat":

on (release) {
getURL ("java script:NewWindow=window.open('http://dennis.laxy.dk/0010','newWin','width=100%,height=100%,left=0,top=0,toolbar=No,location=No,scrollbars=No,status=No,resizable=No,fullscreen=No');  NewWindow.focus();      void(0);");
}

Dette giver et popup vindue i størrelsen 100x100 px, men mit vindue skal bare fylde det hele, ligesom et normalt popupvindue, i html ville gøre... ;)

Hvordan får jeg den til det?

Hilsen
Dennis
Avatar billede mat Nybegynder
19. december 2002 - 19:07 #1
Det er nu ikke forfattet af mig, men af flash-db.com, du kan evt selv gå ind på siden og tjekke deres flash popup generator :)

Er det et fullscreen eller bare et almindelig browservindue med hele svineriet du vil have?
Avatar billede dennis_laxy Nybegynder
19. december 2002 - 19:10 #2
ok :)
bare et almindelig browservindue med hele svineriet :)
Hilsen
Dennis
Avatar billede dennis_laxy Nybegynder
19. december 2002 - 19:16 #3
Hej igen.
Jeg var inde på flash-db.com, og lavede denne kode:
on (release) {
getURL ("java script:NewWindow=window.open('http://dennis.laxy.dk/0010','newWin','width=,height=,left=0,top=0,toolbar=Yes,location=Yes,scrollbars=Yes,status=Yes,resizable=Yes,fullscreen=No');        void(0);");
}

Og den virker.... :)
Tak for hjælpen Mat :)
Hilsen
Dennis
Avatar billede mat Nybegynder
19. december 2002 - 19:18 #4
Så er det bare en almindelig getURL:

on (release) {
getURL("http;//dennis.laxy.dk/0010", "_blank");
}

:)
Avatar billede mat Nybegynder
19. december 2002 - 19:18 #5
nå jamen så er det jo fint :)
Avatar billede mat Nybegynder
19. december 2002 - 19:25 #6
..og skulle du vælge at teste min næstsidste post er den her med en lille korigering ;)

on (release) {
getURL("http://dennis.laxy.dk/0010", "_blank");
}