Avatar billede murdar Nybegynder
19. december 2002 - 13:19 Der er 7 kommentarer

DVD problemer på min laptop

Efter jeg skiftede fra win 98 til win 2000 kan jeg ikke længere se dvd på min bærbare toshiba Portege 7020CT. Den afspiller (Lyd OK!) men der kommer intet billede. What to do????
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
19. december 2002 - 13:26 #1
Jeg går ud fra at du igen har installeret programmet til at afspille DVD´erne med ;o)
Avatar billede murdar Nybegynder
19. december 2002 - 13:32 #2
ja programmet ligger i  min startmenu så det betyder vel at det er blevet installeret igen? Programmet åbner også automatisk når man sætter en dvd i. de viser den afspiller men som sagt intet billede kun lyd!
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
19. december 2002 - 13:39 #3
Jeg er bange for at du skal afinstallere det og sliukke maskinen og så installere det forfra.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
19. december 2002 - 13:40 #4
PS. har du tjekket din enhedshåndtering for evt. gule sp. tegn
Avatar billede murdar Nybegynder
19. december 2002 - 15:46 #5
Ingen gule sp. tegn i device manager. Prøver at reinstalere det igen men har det ikke på disk. hvor kan jeg finde windvd på nettet?
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
19. december 2002 - 22:03 #6
Det er jo ligegodt ærgeligt for den cd.rom ligger lige her, den fulgte med mit bundkort
Avatar billede xpertklas Nybegynder
06. januar 2003 - 14:15 #7
Prøv at hente et codec på www.divx.com. Har selv haft problemet