Avatar billede backside Nybegynder
16. december 2002 - 18:27 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Godt webcam??

Jeg står og skal bruge et godt webcam.
Det skal være et der ikke behøver så meget lys og med mic.
Altså, en go´ kvalitet. Gør ikke noget at det er til bærbar.
Hvad kan i anbefale?
Det skal være i 6-800,- klassen
Avatar billede tlunde Nybegynder
16. december 2002 - 18:29 #1
Så ville jeg anbefale dig dette Logitech webcamera:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1574657906
Avatar billede tlunde Nybegynder
16. december 2002 - 18:29 #2
okay lige et svar.
Avatar billede 7degreez Praktikant
16. december 2002 - 18:33 #3
Logitech ville nok være det bedste og billigste
Avatar billede backside Nybegynder
16. december 2002 - 18:33 #4
Har set på det, men hvad med lyset?
Avatar billede onfire Nybegynder
16. december 2002 - 18:37 #5
Køb det her: http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1574867891

Det sender i virkelig god kvalitet, og du kan tage det med ud og bruge det som digitalt kamera i 640 x 480. Den kan have op til 120 billeder i sig.

Men alt i alt, er det et rigtig godt webcam, som jeg har anbefalet til flere. hvor der er blevet glade for det. Du får samtidig en masse software med, som redigering af billeder og dine optaget video´r. Du får også et program med som gør det let for dig et sende live over nettet gratis.
Avatar billede onfire Nybegynder
16. december 2002 - 18:44 #6
Det her webcam som jeg skrev om, vil heller ik tage et billed hvis lyset ik er iorden. Det vil isge at du ikke får nogle dårlige billeder ud af det.
Avatar billede carstone Praktikant
16. december 2002 - 18:47 #7
til online >> det webcam du foreslår der er edermanme dårligt! har det selv og vil kun ta billeder i direkte lys! kender andre som også har det og har samme problem! køb - det - ikke!!!
Avatar billede carstone Praktikant
16. december 2002 - 18:47 #8
noline = onfire. undskyld!
Avatar billede carstone Praktikant
16. december 2002 - 18:47 #9
arrrg!!! noline = online = onfire!! ja sådan!!
Avatar billede onfire Nybegynder
16. december 2002 - 18:48 #10
carstone >>> Okay, men det er jo ikke rigtig at der skal være direkte lys på det. Jeg og mange andre har det os selv.. Og det virker fuldt ud som det skal.
Avatar billede carstone Praktikant
16. december 2002 - 18:50 #11
det bruger også batterier MEGET hurtigt!
Avatar billede onfire Nybegynder
16. december 2002 - 18:52 #12
Det gør det så heller ikke... Måske er der muligvis en fejl på din.
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2002 - 18:55 #13
Jeg har også HAFT det kamera og det er nok verdens dårligste kamera.... Det sluger batterier og skal som carstone siger bruge en projektør for at tage indendørs billeder.... det er skodkvalitet (acceptabelt udenfor)...

jeg byttede det hurtigst muligt..!
Avatar billede onfire Nybegynder
16. december 2002 - 18:57 #14
hehe i har vist haft nogle problemer med det, Men det har vi altså ikke haft før.
Avatar billede backside Nybegynder
16. december 2002 - 19:12 #15
onfire>> Resolution: 640 x 480 / 320 x 240 pixels
Alene det gør at det ikke er en løsning for mig.
Avatar billede geforce3 Praktikant
16. december 2002 - 19:15 #16
Mit sipix er altså også noget værre skrammel..
Avatar billede backside Nybegynder
16. december 2002 - 19:16 #17
320 x 240 som webcam er ikke godt nok.
Avatar billede backside Nybegynder
16. december 2002 - 19:18 #18
Avatar billede backside Nybegynder
16. december 2002 - 19:32 #19
Det er lux følsomheden der er vigtig.
Avatar billede backside Nybegynder
16. december 2002 - 19:54 #20
3Com HomeConnect PC Digital Camera der kan finde et sted i DK eller bare et sted i norden hvor man kan købe dette?
3Com HomeConnect PC Digital Camera
Det er lige det jeg leder efter.
Avatar billede backside Nybegynder
16. december 2002 - 19:55 #21
Gik lige ged i den tekst. Der skal stå "Er" forest i stedet for 3Com HomeConnect PC Digital Camera
Avatar billede jones_net Nybegynder
17. december 2002 - 11:03 #22
Philips PCVC740K ToUcam PRO

Sidder faktisk og tester netop dette kamera i skrivende stund. Det laver et godt og rimeligt flydende billede. Er væsentlig bedre end Creatives 3'er...

/J
Avatar billede backside Nybegynder
17. december 2002 - 13:12 #23
Har netop lige bestilt et Logitech Quickcam pro 4000 ZOOM
Fik at vide at det ikke behøvede ret meget lys.
jones_net>> En kammerat har lige bestilt det du nævner der.
Så må vi se hvilket cam der er bedst.
Jeg smider en melding her når det er testet i tilfælde af at der skulle være andre der står og skal ha´ webcam.

Jeg takker for hjælpen.