Avatar billede thulesen Nybegynder
15. december 2002 - 17:51 Der er 34 kommentarer og
1 løsning

Vil du være med i ny grafisk chat?

Vil du være med til at lave en ny grafisk chat?
Vi mangler 2000-3000 kr, til programmering af chatten.
Det er muligt at splitte beløbet i flere, hvis det skulle være nødvendigt...
Avatar billede nicofrench Nybegynder
15. december 2002 - 17:54 #1
hvorfor prøver i ikke via http://www.sharksforum.com/ ?
Avatar billede thulesen Nybegynder
15. december 2002 - 17:58 #2
Tak for din kommentar, vi vil muligvis prøve sharksforum.com hvis ikke vi får svar her.
Avatar billede dna Nybegynder
15. december 2002 - 18:15 #3
Er det kun mig som ikke rigtigt fatter dette spørgsmål....

Mangler I nogen penge til at få den lavet.. eller mangler I nogen der kan lave den ?!?!

dna
Avatar billede thulesen Nybegynder
15. december 2002 - 18:22 #4
Vi mangler nogle penge til at få den lavet..
Avatar billede dr0zie Nybegynder
15. december 2002 - 19:13 #5
Det vi mangler er nogle penge mellem 2000-3000 kr og så hvis du ville være
med så skriv

Hvis du vil være med bliver du selvølig medejer af chatten og du får også gavn af indtægterne som er ca 25000kr om året
Avatar billede dr0zie Nybegynder
15. december 2002 - 21:04 #6
Nogle der ville være med ???
vio mangler 1000 kr
Avatar billede onfire Nybegynder
15. december 2002 - 23:27 #7
Fortæl lidt mere om chatten, og hvordan den er osv..
Avatar billede thulesen Nybegynder
16. december 2002 - 06:57 #8
Det er en chat meget lign. netslottet.dk , med flere funktioner (Hvad programmøren lovede os).
Avatar billede styled.dk Nybegynder
16. december 2002 - 16:42 #9
Hvad baserer du den forventede indtægt på 25000 på ?
Avatar billede onfire Nybegynder
16. december 2002 - 16:52 #10
Hvordan medejer af siden mener i ? Hvad omfatter det ?
Avatar billede dr0zie Nybegynder
16. december 2002 - 17:01 #11
Den chat vi er blevet tilbudt er www.netlsottet.dk lige nu vi kan godt få andre

Medejer mener vi på den måde at lige nu er vi 2 mig og Thulsen vi søger ca 2 til.
Medejer tager del i både ud udgifter - intægter og hvis man vil så ny programmering.

Indtægten regner vi med ca . 23.000 om året hvis det går godt.
Avatar billede dna Nybegynder
16. december 2002 - 17:44 #12
Hvor kommer den indtægt så fra ?
Avatar billede dna Nybegynder
16. december 2002 - 17:45 #13
Hvorfor går I ikke bare ned i banken og låner de 3000 kr. !? De penge er jo nemt tjent hjem med 23.000 om året.. Istedet for at hive en mand mere med ind i projektet, som også skal have del i overskudet.....

dna
Avatar billede initializing Nybegynder
16. december 2002 - 17:49 #14
Dna dr0zie er 13 år så han går ikke lige ned i banken og låner sådanne penge..

Dr0zie: Hvad kommer indtægterne af?
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2002 - 17:53 #15
*LOL*
Avatar billede dr0zie Nybegynder
16. december 2002 - 19:11 #16
Banner og reklame initializing

initializing
jeg er 14 ;-)
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2002 - 19:19 #17
Hvis vi går ud fra en klikpris på 20 ører (højt sat) og en klikprocent på 0.5 (også meget højt) giver det følgende regnestykke:

23.000 / 365 = 63,01 kr om dagen

63,01 / 0,2 = 315 klik om dagen

315 / 0,05 (0,5%) = 6300 besøgende om dagen
Avatar billede dna Nybegynder
16. december 2002 - 19:54 #18
Held og lykke siger jeg bare!
Avatar billede dr0zie Nybegynder
16. december 2002 - 22:05 #19
el_barto 2 ting
per klik får vi 1 kr.
og ca 50 % klikker.
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2002 - 22:11 #20

skal 0'et ikke være foran 5tallet?
Avatar billede michael-k Nybegynder
16. december 2002 - 22:20 #21
Jeg tror seriøst i skal passe på med at gå ind i det projekt hvis de 23.000 kr er udregnt efter at 50% af brugerne trykker.
Det holder ganske simpelt ikke, der er ingen der tjener det vilde på banner reklamer. Du kunne også prøve at kigge på dig selv  hvor mange gange har du trykket på en reklame her på eksperten ?  nej ik mange vel. tror jeg har trykket et par gange det sidste år :)
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2002 - 22:21 #22
jeg har trykket på topbanneret ved en fejl for nogle uger siden :)

Se nu i øjnene at man ikke kan tjene så meget på reklamer!
Avatar billede dna Nybegynder
16. december 2002 - 22:25 #23
50% som klikker.. det er simpelthen bare ikke noget man kan regne med...

Jeg mener at have hørt, at alm. klikprocent ligger UNDER 1%

dna
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
16. december 2002 - 22:35 #24
Lad være med at satse på bannere osv. numindre i har lige så mange brugere som dating, eksperten eller lignene. De sites finder reklamer folk gider se på og trykke på og alligevel får de ikke specielt meget.

Sørg hellere for at få nogle gode aftaler i hus. Snak med nogle firmaer når i er oppe på de ca. 1500 besøgende om dagen og få jer et samarbejde med dem. Evt. Konkurrencer mm. Eller Få et firma til at betale en fast måndedspris for at fremvise deres banner på jeres site. Sørg for at få større aftaler i hus. I kan ikke satse på en tradedoubler aftale kan dække alle jeres udgifter.

just my 5 cent
Avatar billede michael-k Nybegynder
16. december 2002 - 23:02 #25
hvis jeg var jer ville jeg nok satse på at få nogle firmaer ind på chatten :P
Det vil sige lav et indkøbscenter eller lignene hvor man kan gå rundt og besøge forskellige butikker  det kunne feks. være en cd butik  hvor man så ser nogle tilbud eller kommer direkte ind på deres side.
Kan se dronzie er med, troede du have glemt alt om 3d chat  efter vores 3-4 snakke :)  Hvad vil i gøre den dag der skal laves nyt på chatten ?  dronzie tror jo at 3d grafik er gratis  eller ihvertfal ikke mere værd end 200 point :)

En ting jeg ville lave om hurtigt er de hoveder der er på den chat, har ikke selv været der inde men så et hovede på forsiden.  Det er for grimt  kig evt her for lidt inspiration  http://www.habbohotel.com/  selv om det er pixel grafik  ville jeg nok lave figuerne på samme måde par i 3d :)

Hvor mange bruger er der enlig på siden ?
Avatar billede dr0zie Nybegynder
17. december 2002 - 14:33 #26
ok
-Hør her vi har allerede aftale med et firma.

-Vi har en ide om hvordan fi får folk til at klikke på bannert og på den ide er der ca 90% af brugerne på chatten der klikke

-grafikken laver min fætter vi har den og vi får hele tiden lavet nyt grafik når vi mangler det han rer pro grafikker han havde ikke tidf før men nu har han :D

- Vent og se
Avatar billede michael-k Nybegynder
17. december 2002 - 14:44 #27
Undre mig lidt i laver aftaler med et firma når i ikke har kapitalen.
Hvis i kan få 90% af brugerne til at klikke syntes jeg i skulle kontakt et af de store sites feks jubii  Jeg er rimelig sikker på at de ville være meget intreseret i sådan et input :)

PS  Jeg vil også gerne vide hvordan i vil gøre det :)
Avatar billede dr0zie Nybegynder
17. december 2002 - 14:50 #28
Mic: 2 ting vi bruger bare almindelige banner service så har vi en aftale med et firma.

Ps: Jeg siger ikek hvordan lige nu da hvis jeg siger det så tror jeg alle ville bruge det sorry.
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
17. december 2002 - 14:59 #29
23000 Kr til deling ud i 2
11500 Kr

I er under 18 Derfor køre i frikort
Jamen hov du kan jo ikke drive en virksomhed når du er under 18, Ligeledes kan i ikke have nogle form for aftaler da jeres underskrift ikke er juridisk gyldig.

Selvfølgelig kan i have en "Direktør" der er over 18 Og på den måde klare den, Men en person over 18 har jo altså retten på sin side da han jo reelt ejer virksomheden.

Jeg syntes der er mange poster i denne tråd der ikke stemmer overens med virkeligheden

MC
Avatar billede dr0zie Nybegynder
17. december 2002 - 15:34 #30
Mc ---

Jo for vi har en aftale men ikke under skrevet!#
Avatar billede rosted Nybegynder
17. december 2002 - 15:58 #31
Jamen så er den aftale jo meget værd...?
Avatar billede dr0zie Nybegynder
17. december 2002 - 16:54 #32
lukker dette spm

eller jeg lukker det 9ikke men ber thulsen om at gørere det.!
Avatar billede thulesen Nybegynder
17. december 2002 - 16:57 #33
Ok, lukker, tak for alle svarende!
Avatar billede michael-k Nybegynder
17. december 2002 - 18:39 #34
så lidt :)
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2002 - 11:18 #35
Hvis et firma accepterer at i på den ene eller anden måde opfordrer brugerne til at klikke på et banner er der noget galt med det firma.