Avatar billede magnusm Nybegynder
13. december 2002 - 20:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvilken mailserver?

Hejsa

Hvilken mailserver vil i anbefale mig at bruge. Det er til privat brug (ms exchange server er udelukket).

Mvh.

Magnus
Avatar billede virus Nybegynder
13. december 2002 - 20:50 #1
postfix helt klart :)
Avatar billede bufferzone Praktikant
13. december 2002 - 20:53 #2
Til linux Qmail.
Til windows argosoft fra www.argosoft.com
Avatar billede magnusm Nybegynder
13. december 2002 - 21:00 #3
det er til windows :)
Avatar billede initializing Nybegynder
13. december 2002 - 21:04 #4
MDaemon Pro - http://www.altn.com/Download/Default.asp
Der er POP3, SMTP, IMAP, Webmail osv. osv. osv. :) Alt hvad man får brug for..

Bruger det selv og der er ingen problemer med det. Installer og du kører.
Avatar billede magnusm Nybegynder
13. december 2002 - 22:27 #5
Tak for jeres forslag - jeg endte op med at bruge Argosoft mailserver pro og er meget tilfreds - den er legende let at sætte op og fungerer udemærket. Måske prøver jeg mdaemon en dag - kendte den forøvrigt godt, men ville lige se om der fandtes andre mailservere som er ok.