Avatar billede slaski Nybegynder
11. december 2002 - 17:44 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hejsa hvilken firewall er den bedste

Hejsa

Jeg køre med Norton Firewall, men jeg er ikke sikker på at det er den bedste. Er der nogen der er bedre end Nortons
Avatar billede bufferzone Praktikant
11. december 2002 - 17:51 #1
Nortons er god, men om den er den bedste det tror jeg ikke nogen ved med sikkerhed. Jeg vil anbefale at du også kikker på BitGuard fra danske Callisoft, prøv at se her www.callisoft.dk og www.bitguard.com.

Bitguarden anvender en ret spændende teknologi og giver ret god sikkerhed, måske bedre end norton hvem ved.

Hvis du ønsker bedre sikkerhed kunne du anvende en rigtig firewall i stedet for en personlig. Det ville forøge din sikkerhed en del, se f.eks. på en zywall (www.zywall.com)
Avatar billede slaski Nybegynder
11. december 2002 - 17:52 #2
Kan man opdatere den
Avatar billede rs2000 Nybegynder
11. december 2002 - 17:52 #3
Avatar billede bufferzone Praktikant
11. december 2002 - 17:54 #4
BitGuarden kan helt sikkert opdaters, jeg tror det ligger i deres licens betingelser. En firewall der ikke kan opdateres er intet værd i længden
Avatar billede slaski Nybegynder
11. december 2002 - 17:55 #5
Hvor kan man downloade disse firewalls henne
Avatar billede bufferzone Praktikant
11. december 2002 - 19:15 #6
bitguard er en købefirewall, jeg mener du kan prøve den gratis i en periode sikkert fra www.callisoft.dk eller www.bitguard.com. den koster 300,- og det er godt givet ud.
Avatar billede slaski Nybegynder
11. december 2002 - 19:18 #7
OK. Mange Tak. GOD JUL & GODT NYTÅR
Avatar billede bufferzone Praktikant
11. december 2002 - 19:41 #8
Selv tak og i lige måde
Avatar billede perhaps Nybegynder
11. december 2002 - 22:56 #9
Jeg anbefaler Bitguard ligesom bufferzone. Du kan læse mere her: http://www.tryus.dk
Jeg kan love dig at du virkelig får en dansk kvalitetsfirewall for de ca. 400,- kr. som den koster. De penge er givet rigtig godt ud og selvfølgelig kan den opdateres.