Avatar billede sway Nybegynder
10. december 2002 - 19:56 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Palit Geforce 3 128 Mb DDR - Tv Out

hej..
jeg har et problem med mit grafikkort, når jeg skal have billedet over på tv, da der kun er et SVHS bruger jeg jo det stikket er et SVHS i den ene ende og et Phono i den anden kan det være det, jeg bruger software til at skifte med jeg har 30.82 drivere fra nVIDIA..
nogen der ved hva der kan være galt...
Avatar billede initializing Nybegynder
10. december 2002 - 19:57 #1
Opdater til 40.72
Avatar billede mika Nybegynder
10. december 2002 - 19:58 #2
Kan du overhoved ikke se noget på tv'et eller er det sort/hvid?
Avatar billede sway Nybegynder
10. december 2002 - 19:58 #3
jeg kan ikke finde Tv'et når jeg søger...
Avatar billede sway Nybegynder
10. december 2002 - 20:10 #5
hvis jeg nu skal tjekke hvilken version af nVIDIA jeg har... hvor gør jeg så det.. har nemlig opdateret til 40.72 men tror ikke den har gjort det rigtigt..
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
10. december 2002 - 21:13 #6
egenskaber for gfx kort og så driverinfo
Avatar billede zaphod Nybegynder
12. december 2002 - 20:47 #7
min gforce MX2 driver har to knapper:
  en der hedder noget i retning af "find TV"  som ikke virker
  og en der hedder "hold nu bare kæft og find det #@%!! fjernsyn"
  og DEN virker!  :)
prøv at se om der ikke er et flueben etc. der skal krydses af så den gør noget lignende
Avatar billede sway Nybegynder
12. december 2002 - 21:08 #8
nope det er der ikke... jeg har installeret den nye driver fra nVIDIA 41.09 og det virker stadig ikke...
Avatar billede sway Nybegynder
15. januar 2003 - 06:30 #9
hmm