Avatar billede -no-skills- Nybegynder
07. december 2002 - 15:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Konfiguration af router

Hej Eksperter

Hvordan konfigurere jeg min router så jeg kan hoste spil bl.a som Warcraft 3 ??
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2002 - 15:12 #1
Hvad er det for et router og hvad er det selskab du er kopplet op ved?

T2C
Avatar billede -no-skills- Nybegynder
07. december 2002 - 15:14 #2
Selskab = TDC
Router = Siemens Xpresslink (?)
Avatar billede -no-skills- Nybegynder
07. december 2002 - 15:15 #3
hvis jeg går ind på 192.168.1.1 (routeren).. Er det så ikk derinde jeg skal ændre på noget ?

Den _er_ sat til åben opsætning
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2002 - 15:19 #4
Aner det ikke! Jeg har kun sat min egen op og det er en Cisco 677 og Cybercity. På den kan du logge ind på den og selv sætte dine porte op til hvad du vil modtage og sende. På min logger man ind på 10.0.0.1 og indtaster password og login og så sætter man bare sin "Nat" op til det man vil.

T2C
Avatar billede -no-skills- Nybegynder
07. december 2002 - 15:23 #5
ok..Jeg lader spm'et stå åbent en stykke tid
Avatar billede -no-skills- Nybegynder
07. december 2002 - 16:07 #6
Har fundet ud af det

/lukker