Avatar billede ashitter Nybegynder
05. december 2002 - 15:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP med at tyde DET HER?

Hvad hulan betyder det her...

Speed Razor(editeringprogram til video) is a compositor. This means that it has the ability to composite video, CG and images together. It contains a number of tools to do this including support for 32 bit alpha channels, travelling mattes, garbage mattes, transparency levels and a chroma keyer.
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
05. december 2002 - 15:38 #1
Speed Razor is a compositor = SR er et kompositionsprogram (løst oversat :-)
Dvs. dets funktion er at mixe video, CG (computer grafik) og images (billeder) sammen.

Så står der videre hvilke funktioner/værktøjer det indeholder til det formål.
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
05. december 2002 - 15:46 #2
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. december 2002 - 15:50 #3
Speed Razor er et kompositionsprogram. Dette betyder at programmet kan sammensætte video grafik og billeder. Det indeholder et antal værktøjer til dette inclusiv support fpr 32 bits alpha kanaler (farve/billed kanaler), travelling mattes, garbage mattes (forskellige filtre der bla bruges til transperens og udtynding), transperente lag og en chroma keyer (bruges til at definere hvilke farver på baggrunden der skal gøres gennemsigtigt så baggrunden ses igennem, lidt lige som blue screen).
Avatar billede ashitter Nybegynder
05. december 2002 - 15:56 #4
TUSIND TAK
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. december 2002 - 16:02 #5
Velbekommen og tak for point, jeg har en søster i film branchen