Avatar billede romolo Nybegynder
02. december 2002 - 17:52 Der er 12 kommentarer og
3 løsninger

APG og Direct Connect

Jeg tænkte på, når nu der er så mange der har fået bøder for at bruge kazaa af APG.

Hvad så med Direct Connect. Kan de også finde en der???
Avatar billede eagle124 Nybegynder
02. december 2002 - 17:55 #1
nej dem der bruger Direct Connect er uden for fare
Avatar billede romolo Nybegynder
02. december 2002 - 17:56 #2
Hvordan kan det være???
Avatar billede djeclemen Nybegynder
02. december 2002 - 17:57 #3
nej de er ej - læste en artikel af en der fik bøde og han brugte DC Finder den lige
Avatar billede eagle124 Nybegynder
02. december 2002 - 18:02 #4
nå okay men de er i hvert fald ikke i så stor fare som dem der bruger KaZaa
Avatar billede oz2kas Nybegynder
02. december 2002 - 18:03 #5
nej. for dc er en smule sværere at finde ud af end kazaa. derfor er der ikke så mange derovre. kazaa henvender sig primært til dem der kan bruge en computer, altså ikke nørder.
du kan nemt finde ipen på andre brugere, ofte kræver det dog at du henter noget fra dem. så kan du smide en netstat.
Avatar billede k-slav Nybegynder
02. december 2002 - 18:04 #6
Avatar billede romolo Nybegynder
02. december 2002 - 18:04 #7
En netstart???
Avatar billede fluii Nybegynder
02. december 2002 - 18:04 #8
Jeg tror APG går over til DC på et tidspunkt...

På DC er "folk" jo også "tvunget" til at dele noget, og ens ip står der direkte.

I eMule (eDonkey) kan man jo vælge fra at andre folk må se ens shares.
Avatar billede oz2kas Nybegynder
02. december 2002 - 18:16 #9
romolo >> netstat.
netstat  -  Print  network connections, routing tables, interface statistics, masquerade connections, and multicast memberships
Avatar billede djeclemen Nybegynder
02. december 2002 - 18:26 #10
k-slav lige nettop den artikel
Avatar billede romolo Nybegynder
02. december 2002 - 18:34 #11
Det blev jeg ikke meget klogere af. Kan jeg få den på dansk?
Avatar billede sluppi Nybegynder
02. december 2002 - 19:37 #12
ja. dc vil jeg mene er farligere....de kan jo hente en liste over det du deler fra 10 sek....slam fælden er klappet...
Avatar billede sago Nybegynder
02. december 2002 - 20:00 #13
romolo >>

Med netstat kan du se alle dine åbne forbindelser - prøv at gå ud i en dosprompt og skriv "netstat", så kan du se præcis hvad du er forbundet til.
Avatar billede beef12 Nybegynder
11. december 2002 - 15:25 #14
Hvis man tænker sig lidt om, så er der nogle ting man skal lade være med på DC.

Hvis jeg arbejdede for APG, så ville søge efter æ,å og ø, for at finde danskere der deler. Udlændinge er de nok ligeglade med.

Så lad være med at dele filer med danske spcialtegn.
Nå ja, fjern osse lige DK fra éns navn...
Avatar billede djeclemen Nybegynder
11. december 2002 - 17:57 #15
bare skriv SE foran dit navn :D :D