Avatar billede moonchild Nybegynder
29. november 2002 - 18:51 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvad har jeg lavet galt? (haster lidt)

Hey venner... Jeg er helt ny i javascript, og har langt om længe fået dette script til at virke, men noget er stadig galt da den giver en fejl meddelelse.

http://www.fatpixels.dk/v2/david.htm

Help me please!

- David
Avatar billede jensgram Nybegynder
29. november 2002 - 18:55 #1
Du har defineret funktionen aabenwin() to gange, hvilket er én for meget!
Kald dem noget forskelligt!
Avatar billede jensgram Nybegynder
29. november 2002 - 18:55 #2
Nej, det var med w og v. Min fejl!
Avatar billede jensgram Nybegynder
29. november 2002 - 18:57 #3
prøv lige

<script language="Javascript" type="text/javascript" >
//<!--

function aabenvin() {
var blog = window.open ("david-blog.htm","Blog","width=420,height=500,toolbar=no,location=no,status=no,menubar=no,scrollbars=yes,resizeable=no");
        }
function aabenwin() {
var mp3 = window.open ("mp3afspiller.html","Blog","width=600,height=328,toolbar=no,location=no,status=no,menubar=no,scrollbars=yes,resizeable=no");
        }
//-->
</script>

i stedet for

<script language="Javascript" type="text/javascript" >
<!--

<!--//
function aabenvin() {
var blog = window.open ("david-blog.htm","Blog","width=420,height=500,toolbar=no,location=no,status=no,menubar=no,scrollbars=yes,resizeable=no");
        }
function aabenwin() {
var mp3 = window.open ("mp3afspiller.html","Blog","width=600,height=328,toolbar=no,location=no,status=no,menubar=no,scrollbars=yes,resizeable=no");
        }
//-->
</script>
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2002 - 13:04 #4
I dit body-tag skriver du dette:

onLoad="java script:SozeWebWindow();"

Det er forkert af to grunde:
1. Man må ikke skrive "java script:" i en event-handler
2. Du har ingen funktion på siden, der hedder SozeWebWindow.
Avatar billede moonchild Nybegynder
30. november 2002 - 15:41 #5
Jeg må indrømme at phonixv havde ret! - Tænk at det var så simplet! Tak til jer begge!!!

Giv mig lige et svar fra jer hver, så jeg kan fordele lidt point ud til jer! *s*

- David
Avatar billede jensgram Nybegynder
30. november 2002 - 17:27 #6
Nej, bare giv phoenixv dem. Jeg bidrog vist ikke med noget konstruktivt.
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2002 - 11:59 #7
Du tager bare pointene selv. Det var jo bare en lille funktion for meget.
Avatar billede moonchild Nybegynder
01. december 2002 - 16:55 #8
Jamen ok da.... Men tak alligevellet!