Avatar billede -fozzi Nybegynder
22. november 2002 - 16:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skærm

Jeg er kommet til at stille en højtaler ved siden af min næsten nye skærm og der er nu kommet "mærker" i billedet
det ligner der ligger våndt papir under...

det er lidt trist fordi den næsten er helt ny.
er der ikke en måde at få dem væk på ?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
22. november 2002 - 16:04 #1
Avatar billede stolle Nybegynder
22. november 2002 - 16:11 #2
Prøv at afmagnetisere den, ved at vælge "Degaus" på din OSD
Avatar billede james_t_dk Juniormester
22. november 2002 - 16:14 #3
Fjern højtalerne.

Udtrækningerne forsvinder med Degauss eller når skærmen tændes og slukkes. Hjælper dette ikke umiddelbart er der ikke andet at gøre end at vente på at det forsvinder, det gør det med tiden!!!

Din lokale TV reperatør kan også fjerne det. Gode PC højtalere er magnetisk skærmet!
Avatar billede -fozzi Nybegynder
22. november 2002 - 20:56 #4
intet virker så jeg ser om det forsvinder med tiden ellers smutter jeg ned og for det fjernet ved et tv reperatør

tak for hjælpen

hvis du vil have point james t dk så giv et svar fra dig
Avatar billede james_t_dk Juniormester
24. november 2002 - 17:41 #5
Svar