Avatar billede digitalmann Nybegynder
22. november 2002 - 12:26 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP - siden skal "peppes" lidt op

HJÆLP - min side mangler noget grafik for at fange den besøgendes interesse.

www.digitalfremkaldelse.dk

Men det skal gerne passe til konceptet og temaet digitalfoto.

Gerne en form for animeret gif, eller kollage med digitale kameras eller lign.

Har du fantasien ? jeg er løbet tør (jeg er bedst til det "tørre" jeg er ikke ligefrem kunstner)

Bedste bidrag præmieres med 200 point
Avatar billede itonly Nybegynder
22. november 2002 - 12:46 #1
Hey;)

Ja, jeg tror faktsik ikke at en animeret gif vil gøre alverden - ja, det kommer da så sandelig an på hvad det er for en...! Har du kigget på www.cws.dk eller på www.coolwebsites.com? Der kan du ihvertfald få lidt designmæssig inspiration - og hvem ved - når designet er blevet piftet op, så har du måske ikke brug for nogen animationer!

Selvom du efterspørger noget der skal matche temaet etc. så gør det vel ikke noget at man er lidt flabet og udfører designet på en måde så bruger får en oplevelse og får lyst at komme igen... forstår du?! Nå... just a thought!

Hygge ;)
Avatar billede itonly Nybegynder
22. november 2002 - 12:48 #2
..... du mangler ihvertfald nogle billeder på din side - og måske du sku centrere designet? jeg mener - de tabeller der hænger og flagrer i hhv højre og venster side?!? Hvad sker der dér??! :)

;)
Avatar billede dr-kermit Nybegynder
24. november 2002 - 22:22 #3
Hejsa Digitalmann,

Jeg har kigget på dit site, og syntes egentlig at ideen er rigtigt god, dog mangler der det rigtige design.

Hvad siger du til at få et tilbud på et professionelt designet website, vi snakker ikke flere 100 tusinde kroner her, men noget der er til at betale for de fleste ;)

/Kenneth
Avatar billede caroc Praktikant
26. november 2002 - 01:39 #4
dr-kermit --> eksperten er et forum hvor opgaver laves for point (eller bare glæden) og ikke penge. Eftersom hun har oprettet spørgsmålet her og ikke på sharksforum ønsker hun nok gratis hjælp!!!
Avatar billede metaph Nybegynder
26. november 2002 - 02:01 #5
Jeg vil da mene at det er okay at reklamerer for sig selv i et tilfælde som dette.

Jeg tror nemlig at problemet ligger i at siden er klasket sammen med et wusiwyg program. Hvis man skriver koden i hånden bliver det meget mere fleksibelt, og billeder vil være underordnet da flot og overskueligt design i de fleste tilfælde er vigtere for den besægende end billeder.

Når man bruger wusiwyg programmer er det oftest tegn på at man har for travlt med sit arbejde eller familie liv til at begynde at lære sig selv html, javascript, css og alt det der skal til for designe en flot side. Derfor kan det i de tilfælde være en god idé at betale en person for at gøre arbejdet, så man kan bruge tiden på noget mere fornuftigt, hvis webdesign ikke lige er det der tænder en mest.
Avatar billede metaph Nybegynder
26. november 2002 - 02:02 #6
Jeg undskylder stavefejlene... Pokkers :)
Avatar billede dr-kermit Nybegynder
26. november 2002 - 10:54 #7
caroc -->

Det er sandt, men da vi er nogle der lever af at lave websites og designs, er der vel ikke noget galt ved at opsøge kunder også her på eksperten??? det er mig bekendt ikke glæden eller point der skaffer brød på bordet ;o)

Mvh Kenneth Nielsen
Avatar billede digitalmann Nybegynder
27. november 2002 - 15:35 #8
Hej igen - undskyld ventetiden

Jeg har tænkt på et helt nyt design, men mangler lige den rette "mand"

Jeg vil naturligvis have mulighed for at sige nej tak, hvis jeg ikke synes om designet, men det skal være FLOT.

Jeg overvejer også at få kikket lidt på koderne, og lavet lidt om i arbejdsgangen, men hertil skal jeg bruge en god ASP mand,
NEJ en RIGTIG god ASP mand.

Men jeg kunne jo starte med designet.

Hvad vil det koste ?

Og hvordan kan jeg være sikker på at det er ok det jeg bliver præsenteret for ?
Designeren kan jo tjekke at jeg ikke bruger et kasseret design ved at kikke på siden, men jeg vil altså være helt sikker på at det ser flot ud inden jeg betaler.
mvh Digitalmann
Avatar billede dr-kermit Nybegynder
27. november 2002 - 15:47 #9
Hejsa Digitalmann,

Jeg vil gerne kigge på designet for dig, endvidere kan jeg sig at jeg er ASP mand til fingerspidserne.

Du kan se mine referencer på :

http://www.netcoders.dk/community.asp?mode=show_userinfo&user_id=5487

alt efter hvad og hvor  meget du skal have lavet kan prisen for design og programmering ligge mellem 3-10.000 kr. det jeg mener er faktisk at det er dig selv der bestemmer prisen ;o)

mvh Kenneth nielsen
Avatar billede digitalmann Nybegynder
27. november 2002 - 16:24 #10
Jeg vil lige skrive dig en mail, med hvad jeg har forestillet mig.
Så kan du jo give et (lavt) bud :-)
Men kan du ikke lige smide din mailadresse herud ?
Jeg holder godt nok fyraften nu, men jeg kikker nok tilbage iaften alligevel.
(hvis jeg selv bestemmer prisen som du skriver, vælger jeg nok de 3 kr. ;-)  "3"-10.000 kr.)
Avatar billede dr-kermit Nybegynder
27. november 2002 - 16:38 #11
Her er emin mail ;)

kn@funkylab.com

mvh Kenneth Nielsen
Avatar billede digitalmann Nybegynder
07. januar 2003 - 12:12 #12
:-(

har du glemt mig ???
Avatar billede digitalmann Nybegynder
09. juli 2004 - 13:12 #13
nå men jeg modtag desværre ikke hjælp i denne omgang :-(