Avatar billede kenniclub-p Nybegynder
21. november 2002 - 17:26 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

side efter send

</script> <!-- Minus AutoDato -->
<BR><BR><DIV STYLE="text-align:center"><FONT FACE="Verdana, Tahoma, Sans-Serif" SIZE="2">Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få at vide,<BR> når der sker noget på club-p.dk </font>

<BR><BR>
<DIV STYLE="text-align:center">

<form name="meld" action="Mailto:club-p@club-p.dk" method="post" enctype="text/plain">
Navn: &nbsp; <input type="text" name="Navn" size="20"><BR>
E-mail:&nbsp; <input type="text" name="email" size="20"><BR>
  <input type="submit" name="Submit" value="Send" class="buy_knap">
</form></DIV>

jeg har levet denne formel så man kan tilmelde sig vores nyhedsbrev.

når man har trykket på send skal man gå til sendt.asp

hvordan skriver jeg det ind i koderne
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2002 - 17:29 #1
Hvis du har mulighed for ASP, hvorfor laver du så ikke bare en normal formmail? Det er meget nemmere for brugeren!

Hvis du ikke ved, hvordan du skal gøre, er det jo godt, at der findes en ASP-kategori! :)
Avatar billede kenniclub-p Nybegynder
21. november 2002 - 17:35 #2
ja men kan du ikke lige hurtigt sige det alligevel
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2002 - 17:36 #3
Æh, nej, jeg er ikke så skarp i ASP (ville kunne fixe det i PHP).
Men det er så enkelt, at det garanteret har været oppe 100 gange før i ASP-kategorien, så de skal nok bare lige finde et link til dig!
Det kan umuligt tage lang tid for dem at løse dit problem.
Avatar billede kenniclub-p Nybegynder
21. november 2002 - 17:37 #4
hvorfor kan jeg ikke bare lave det i html som jeg er igang med
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2002 - 17:39 #5
Det kan du måske også, men det er skide irriterende for brugeren, at det skal gå gennem deres eget mail-program (det synes jeg i hvert fald).

Men du kan jo altid prøve dette:

<form name="meld" action="Mailto:club-p@club-p.dk" method="post" enctype="text/plain" onSubmit="setTimeout('self.location.href = \'sendt.asp\';', 500);">
Avatar billede cdc Novice
21. november 2002 - 18:22 #6
set denne ind i din form:
<input Type="Hidden" Name="redirect" Value="http://www.club-p.dk/send.asp">
Avatar billede kenniclub-p Nybegynder
21. november 2002 - 19:05 #7
hvordan kan du ikke sætte det ind
Avatar billede cdc Novice
21. november 2002 - 20:44 #8
<form name="meld" action="Mailto:club-p@club-p.dk" method="post" enctype="text/plain"><input Type="Hidden" Name="redirect" Value="http://www.club-p.dk/send.asp">
<INPUT type="hidden" name="subject" value="Tilmelding"><INPUT type="hidden" name="subject" value="Tilmelding til Party">
Navn: &nbsp; <input type="text" name="Navn" size="20"><BR>
E-mail:&nbsp; <input type="text" name="email" size="20"><BR>
<input type="submit" name="Submit" value="Send" class="buy_knap">
</form>
Avatar billede kenniclub-p Nybegynder
22. november 2002 - 15:38 #9
men den sender ikke en vidre efter man har trykket send
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2002 - 16:58 #10
Det gør min.
Avatar billede kenniclub-p Nybegynder
26. november 2002 - 11:44 #11
ja men min virker ikke så jeg går i gang med en anden løsning
Avatar billede kenniclub-p Nybegynder
26. november 2002 - 11:45 #12
men cdc får pointne for hjælpen
Avatar billede cdc Novice
26. november 2002 - 12:10 #13
tanx :o)
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2002 - 15:41 #14
Min løsning virker, mener jeg.