Avatar billede mecca31 Nybegynder
19. november 2002 - 12:18 Der er 5 kommentarer

Jeg skal bruge en slags overvågnings system så jeg kan se sidste

Hej jeg håber der er en som kan hjælpe, jeg skal bruge et program som man loader under start-> Kør jeg kan ikke huske hvad det hedder men man kan gå ind og se hvad den sidste fejl ens computer har lavet, min går nemlig i stå heltiden i sær når jeg downloader, jeg har lige om formateret og den gør det stadig!! er der nogen der kender det program eller navnet på den
Avatar billede tdamgaard Nybegynder
19. november 2002 - 12:21 #1
Hmm... Event viewer/log?  :-)
Avatar billede mecca31 Nybegynder
19. november 2002 - 12:22 #2
Øhhh er der andre??? kender du noget til det med at compen den fryser, jeg har en athlon xp 1800+ og en nc supersilent køler
Avatar billede kovalt Nybegynder
19. november 2002 - 12:31 #3
er det et soltek SL-DRV5 bundkort du har? - eller hvilket et er det?
Avatar billede mecca31 Nybegynder
19. november 2002 - 12:33 #4
nope jeg har et soltek sl75kav det er nemlig ildt underligt jeg har skiftet CPU og jeg har sat ny hd i og med nyt styre system og det hele, så kørte den fint så instalerede jeg Vcool, flash fxp, nero, og icq og så går den i står om natten så om morgenen når jeg vågner så er skærmen frosset
Avatar billede mecca31 Nybegynder
19. november 2002 - 13:08 #5