Avatar billede mm-2k Nybegynder
18. november 2002 - 19:39 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Ønsker kritik på site

Hejsa,

Har været igang med at udvikle på denne site i omkring 1 månede nu, så er det vist tid til lidt kritik =)

http://webmarks.roob.dk
Avatar billede cozey Nybegynder
18. november 2002 - 19:41 #1
så lav lige et gæste-login vi kan bruge...
Avatar billede frontvision Nybegynder
18. november 2002 - 19:42 #2
Hmm kan ikke komme ind på siden!
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2002 - 19:42 #3
Linje 2
Tegn 9
Tegnet ; var ventet.
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2002 - 19:44 #4
Ved Preferred language: skal der da ikke stå Danish i stedet for Dansk?
Resten af sitet er jo som standard dansk.
Avatar billede a-torsten Nybegynder
18. november 2002 - 19:46 #5
Jeg oprettede en bruger....

Lavede fejl i min email.... Ville gå tilbage og rette.... Det kan man ikke... (Altså oprette en ny bruger=
Avatar billede mm-2k Nybegynder
18. november 2002 - 19:48 #6
schulze, hmmm, du har nok ret.

Tænkte blot på at det ville være mere logisk hvis man skrev landet i det pågældende sprog .... er noteret =)
Avatar billede a-torsten Nybegynder
18. november 2002 - 19:49 #7
Meget kort tid du lader os kritiserer din side før du lukker spørgsmålet...

-Anders
Avatar billede mm-2k Nybegynder
18. november 2002 - 19:50 #8
a-torsten, nej ... der tillades ikke, at der oprettes flere bruger på samme "session", så man kan trykke referesh i browseren ... så man bliver registreret 10 gange.
Avatar billede foxy_lady Nybegynder
18. november 2002 - 19:50 #9
ja det må man sige... usandsynlig kort tid...
Avatar billede mm-2k Nybegynder
18. november 2002 - 19:51 #10
Ehh lukker ?, hva fan .. første gang jeg er reg på eksperten ...
Avatar billede a-torsten Nybegynder
18. november 2002 - 19:55 #11
mm-2k

Hvis man opretter ny bruger ved refresh, så er det dig som programmør som har svigtet.... Den lille hurdle er meget nem at komme uden om...

Hva så med klovner som mig..???? Kan jeg ikke komme ind eller hva..??

-Anders
Avatar billede mm-2k Nybegynder
18. november 2002 - 19:59 #12
a-torsten, prøv at opret dig på ny, så vil du blive oplyst om, at du allerede er registreret, og har mulighed for at få mail tilsendt igen.

Jeg vil give dig ret i, at det nok ikk er smart at "låse" registrering, hvis man kommer til at laver en fejl, noteret!
Avatar billede mm-2k Nybegynder
18. november 2002 - 20:08 #13
frontvision, fejl ? .. eller kan du ikke komme ind på sitet ?
Avatar billede a-torsten Nybegynder
18. november 2002 - 20:17 #14
Siden kan ikke vises
Der er problemer med den side, du prøver at åbne, og den kan ikke vises.
Avatar billede a-torsten Nybegynder
18. november 2002 - 20:17 #15
Når man prøver at oprette sig..
Avatar billede mm-2k Nybegynder
18. november 2002 - 20:22 #16
a-torsten, din oprettelse er slettet ... prøv igen, med en gyldig e-mail adresse
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2002 - 00:03 #17
Jeg fatter stadig ikke hvad det er? Online links eller noget?
Avatar billede mm-2k Nybegynder
19. november 2002 - 07:15 #18
Ja, det er til at gemme links online. Med en del ekstra funktioner.