Avatar billede lae Nybegynder
10. oktober 2000 - 14:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

outlook2000/exchange server 5.5

Jeg leder efter oplysninger om ting man skal være opmærksomme på mht. outlook2000 og exchange server 5.5.
Har nogen et godt link ?
Avatar billede hanno Nybegynder
10. oktober 2000 - 15:11 #1
Hmmmm, opmærksom på ??? Det spiller perfekt sammen ! (Du behøver ikke Exchange 2000 for at køre Outlook 2000...)

\\\\Hanno
Avatar billede lae Nybegynder
10. oktober 2000 - 15:14 #2
Jeg synes bare det ser ud som om at fx reglerne bliver lagt lokalt på pc\'en - og ikke på exchange serveren ?
Avatar billede hanno Nybegynder
10. oktober 2000 - 15:19 #3
Der kan du under \"Rules\" vælge \"options\" og der opdatere Serveren med Regler...

Ellers er der mere info på:

http://www.microsoft.com/office/outlook/default.htm
http://www.microsoft.com/exchange

\\\\Hanno
Avatar billede lae Nybegynder
17. oktober 2000 - 12:55 #4
Nu var det med reglerne jo bare et eksempel.
Der kunne eventuelt være andre problemer der skulle tages højde for. Jeg synes ikke jeg kan se noget på de links.
Avatar billede postmosen Nybegynder
12. november 2000 - 13:28 #5
Der er kommet/kommer flere client-faciliteter til outlook2000.
-Outlook 2000 Multi-Calendar Viewer
-Teammapper