Avatar billede aaaassss Nybegynder
14. november 2002 - 22:27 Der er 11 kommentarer

Kazaa

Findes der side noget i retning som www.sharereactor.com,
bare til kazaa???
Avatar billede funguy Nybegynder
14. november 2002 - 22:32 #1
ehh... ja.. men det er nok ik så smart at komme med link til det her :)
Avatar billede aaaassss Nybegynder
14. november 2002 - 22:35 #2
KAN DU IKKE MAILE DET TIL MIG??
Avatar billede funguy Nybegynder
14. november 2002 - 22:36 #3
Det er jeg ikke sikker på at de her (til tider ret strikste folk) coadmins osv. ville tillade, da de kan bruge den undskyldning at svaret SKAL være tilgængelig for alle brugere... Ellers skal de sq nok finde på noget =)
Avatar billede funguy Nybegynder
14. november 2002 - 22:38 #4
Men prøv at søge på google efter: kazaalitetk
Mere vil jeg ikke sige da jeg sq ik skal have nogle coadmins på nakken eller noget... Men løsningen kan findes på google.com!
Avatar billede aaaassss Nybegynder
14. november 2002 - 22:38 #5
hvordan fandt du frem til siden
hvilken søge maskine++ søgeord
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2002 - 23:01 #6
der er intet ulovligt ved programmet kazaa, efter havd jeg fandt ud af i en tidligere tråd, det der er ulovligt er det som kazaa bruges til, og det skulle derfor gerne være lovligt at poste sine spm. til dette program her.

mvh.
Questis.dk
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
15. november 2002 - 00:49 #7
KaZaA er fuldt lovligt! Den officielle idé med P2P-programmer er jo, at man kan dele alt fra familie-fotos til musik man selv har lavet - eller for den sags skyld div. amatør-billede :oP

Jeg mener det er et års tid siden, at folkene bag KaZaA vandt en herlig lille retssag, og fik medhold i at de ikke kunne stå til ansvar for, at brugerne benyttede programmet til ulovligheder...
Avatar billede mjl Nybegynder
15. november 2002 - 09:14 #8
...og vi Eksperter, bruger jo alle programmet lovligt!!!
Avatar billede amd Nybegynder
15. november 2002 - 11:03 #9
Sidder lige om kigger på den side du siger: "sharereactor" og den ser IKKE RET lovlig ud!!!
Så hvis du søger sider lignende den, tror jeg ikke duskal håbe på hjælp fra eksperterne
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
15. november 2002 - 11:33 #10
Hold da op!!! Det kan du da ikke mene??? Jeg troede da, at DVD-rips var fuuuuldt lovlige... Især når man ser dem stå allerøverst på listen på den viste hjemmeside *G*
Avatar billede Slettet bruger
22. december 2002 - 22:49 #11
lukketid ?