Avatar billede asp_help_me Nybegynder
14. november 2002 - 13:19 Der er 18 kommentarer

Hvor finder jeg en god server til flash

Hej

Jeg har mine flash film hos brinkster.com
Men det virker af HT...

Er der en, der kender et godt sted, at ligge sine flash filer???
Avatar billede kane Juniormester
14. november 2002 - 13:27 #1
ja alle steder hvor du betaler for et hotel.
Avatar billede asp_help_me Nybegynder
14. november 2002 - 13:28 #2
Er der ingen gratis???
Avatar billede kane Juniormester
14. november 2002 - 13:28 #3
der skal jo ikke være noget specielt installeret på serveren for at køre flash, det er på den der ser flashen der skal installeres.
Avatar billede kane Juniormester
14. november 2002 - 13:29 #4
Avatar billede barklund Nybegynder
14. november 2002 - 14:18 #5
Det svarer til at spørge om en god server til gif eller jpg... Det kræver INTET af serveren at køre flash, da det slet ikke bliver kørt på serveren... Så enhver server hvor du kan uploade dine filer (ellers er det en rimeligt uanvendelig server) kan bruges...

Det du spørger om er et gratis webhotel, og det bør du nok stille i en anden kategori...
Avatar billede baitianlong Nybegynder
14. november 2002 - 15:32 #6
Få fast IP og ryk din hjemmeside hjem (o; Det er det ultimative
Avatar billede kane Juniormester
14. november 2002 - 16:28 #7
det koster mere i strøm om året end et billigt webhotel
Avatar billede baitianlong Nybegynder
14. november 2002 - 16:41 #8
Til gengæld kan du køre alt (asp, php, vbscripts, Sql og så videre)
Avatar billede kane Juniormester
14. november 2002 - 16:43 #9
det kan du da også på et billigt webhotel + der kan man brokke sig hvis det ikke spiller ;)
Avatar billede barklund Nybegynder
14. november 2002 - 17:51 #10
>> Kane
hmm... Hvor mange billige webhoteller tilbyder en PostgreSQL server (som er ca. 8000 gange sejere end mySQL samt frigivet under GPL)? :o)

>> asp_help_me
Har du mulighed for at flytte den hjem og har du selv eller bekendte evnerne til at få serveren op og køre, så vil jeg foreslå det...
Avatar billede kane Juniormester
14. november 2002 - 18:02 #11
jeg ander ikke hvad en postgresql server er
Avatar billede alexander_j Nybegynder
14. november 2002 - 21:04 #12
Jeg tror personligt jeg ville foretrække at betale for et sted (eller slå mig sammen med nogle om at have en server kørende).
Grundende er mange - men her er et par stykker:
-Miljømæssigt er der tale om spildenergi hvis vi alle skulle have en server kørende i døgndrift!
-Service - det er befriende at man ikke selv skal stå for vedligeholdelsen og eftersynet af serveren!
-Sikkerhed - hvis der er tale om den samme computer som du ellers arbejder (eller...) på, så åbner du et par ekstra porte ved også at agere webserver - og en rigtig server vil altid være at foretrække hastigheds og stabilitetsmæssigt som webserver!
-båndbredde - hvis stedet bliver populært, så stjæler det båndbredde fra din ADSL-forbindelse!

/Alexander
Avatar billede baitianlong Nybegynder
15. november 2002 - 00:07 #13
Hjemmeside "hjemme" er det bedste overhovedet. Jeg forstår ikke at du er uenig alexander... Båndbredde ?!?!? Hvor meget skal downloades ?! (o;
Avatar billede alexander_j Nybegynder
15. november 2002 - 07:40 #14
ikke så meget legende, men med mine 100.000 daglige besøgende, så bliver det til en del alligevel ;-)

Grunden er også at jeg er blevet hacket en enkelt gang via port 80, hvor jeg havde et netsted kørende på min normale computer - og der kunne jeg ha' mistet rigtig mange vigtige ting på min computer! Af samme grund er min firewall også sat i højeste beredskab lige nu!
Avatar billede kane Juniormester
15. november 2002 - 07:47 #15
100.000 besøgende...wao.......hvilken side er det?
Avatar billede baitianlong Nybegynder
15. november 2002 - 14:06 #16
yahoo.com
Avatar billede souledout Nybegynder
18. november 2002 - 12:39 #17
Tag et kig på cliche.dk: 30 MB, ASP, PHP, MySQL og Access for 12,-/måned... jeg har et webhotel der (C30-pakken) og har ikke haft nogen problemer! Bemærk at priserne på siden er uden moms (men det billigt alligevel)...

/SouledOut
Avatar billede wicked Juniormester
04. december 2002 - 19:44 #18
prøv www.frip.dk den kan tage flash :) Jeg mener den er gratis, men jeg ikke helt sikker, check heller efter.