Avatar billede nightshad Nybegynder
10. november 2002 - 11:19 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

session

hej jeg har det problem at jeg skal hav sættet session ind i min  Login/mySQL database

Hvis du hvil hjælpe så mail til psychosnightshad@hotmail.com
Avatar billede mortenfn Nybegynder
10. november 2002 - 12:31 #1
Meningen med eksperten er vel at løsningerne skal laves her på siderne, send noget script
Avatar billede nightshad Nybegynder
10. november 2002 - 12:37 #2
Login-ok.php
<html>
<head>
<title>Untitled Document</title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
</head>

<body>
<?
mysql_connect("XXXXX", "XXXXXX", "XXXXX"); mysql_select_db("XXXXXX");
$result = mysql_query("select password from members where brugernavn = '$brugernavn'")
or die (mysql_error());
$row = mysql_fetch_array($result);
if($row[password] == $HTTP_POST_VARS[password]){
echo 'korrekt password';
?>
<html>
<head>
<title>Login-ok.php</title><body>
<font color="#FFFFFF">velkommen ind!!!</font>
</body>
</html>
<?
}
else{
echo 'forkert password';
exit
?>
<?
}

?>

</body>
</html>

Login.php
<html>
<head>
<title>Login.php</title>
</head>
<body>
<br>
<form action="login-ok.php" method="post">
Brugernavn: <input type="text" name="brugernavn"><br>
Password: <input type="password" name="password"><br>
<input type="checkbox" name="autologin" value="ja"><br>
<input type="submit" name="login" value="Login">
<br>
</form>
<br>
</body>
</html>
Avatar billede nightshad Nybegynder
10. november 2002 - 12:43 #3
Hivs nu når man kommer ind på den side der står velkommen ind! så skal der være et link til en side som heder bruger.php hvor den laver en session hvor den tager fra id så den tager alle data fra den bruger man har logget ind med.... er der nogen som kan lave det?
Avatar billede mortenfn Nybegynder
10. november 2002 - 12:43 #4
er der en bestemt grund til at du vil bruge sessions og ikke cookies
Avatar billede nightshad Nybegynder
10. november 2002 - 12:45 #5
nej skal bare bruge et eller andet men Why er du ikke på ICQ... addder dig lige
Avatar billede mortenfn Nybegynder
10. november 2002 - 12:48 #6
for mange skide reklamer og andre der hele tiden opper ind.

har du set den her?

http://www.thorsnet.dk/download_fil.php?fil=logon-2,1 fra http://www.thorsnet.dk/?side=download
det er logon2.php du kan kigge i.
Avatar billede nightshad Nybegynder
10. november 2002 - 12:55 #7
kan du ikke lave en som er efter den sciprt som jeg har skrevet oven over?
Avatar billede nightshad Nybegynder
10. november 2002 - 13:21 #8
kk hvis der sker noget snart får du 30 mere
Avatar billede nightshad Nybegynder
10. november 2002 - 13:22 #9
og hvis du laver hele lortet så får du
150 mere
Avatar billede mortenfn Nybegynder
10. november 2002 - 16:26 #10
det er lavet i pakken der er alle filerne delt op
Avatar billede nightshad Nybegynder
10. november 2002 - 17:36 #11
JAMEN jeg Skal bruge den login som jeg har men der skal lækkes det på
Avatar billede nightshad Nybegynder
15. januar 2003 - 12:51 #12
Fatter ikke dit system der er for meget why kan du ikke bare lave et eks som hvirker som det skal
Avatar billede nightshad Nybegynder
15. januar 2003 - 12:55 #13
skal bruge  en login som henter brugere fra MySQL database og har en sessions som gemmer brugernavn = $brugernavn og password = $password og login = 1