Avatar billede murdar Nybegynder
06. november 2002 - 18:52 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Overføring af data

Hvordan fletter man en outlook kalender sammen med en anden outlook kalender? Hvordan gemmer jeg kalenderen i Outlook og derpå åbner/fletter den sammen med en anden outlook kalender?
Avatar billede no_doubt Nybegynder
06. november 2002 - 18:54 #1
Avatar billede no_doubt Nybegynder
06. november 2002 - 18:54 #2
svar
Avatar billede jaze Nybegynder
06. november 2002 - 18:57 #3
Du går i menuen filer og eksporter til en .pst fil som du gemmer et sted på netværket/pcén.

Åbner den anden Outlook og importerer en .pst fil vælg at importere til samme mappe.

Det er meget simpelt hvis du følge guiden....
Avatar billede murdar Nybegynder
06. november 2002 - 18:57 #4
hvad gør den fil?
Avatar billede jaze Nybegynder
06. november 2002 - 19:00 #5
den indholder de data du vælger den skal indeholder. Det er normalt der alt indholdet af en privat mappe (Det hedder det i outlook, hvis du ikke har en exchange server)ligger
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
06. november 2002 - 19:00 #6
Hvis det er *.pst filen du mener... Så gemmer den bare din Kalender i denne fil... og du kan på den måde så åbne din kalender på en anden computer... du kan også gemme din indbakke i en *.pst fil...
Avatar billede murdar Nybegynder
06. november 2002 - 19:13 #7
Jeg kan ikke få den gemt på a:
Avatar billede jaze Nybegynder
06. november 2002 - 19:16 #8
det er formentlig fordi den fylder for meget ud på en cd eller extra hdd :o)
Avatar billede murdar Nybegynder
06. november 2002 - 20:06 #9
kanon tak!