Avatar billede lenk Nybegynder
04. november 2002 - 12:31 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvordan fungere ekspertens pointstatestik

Hvis man ser under Info - Pointstatestik, er der tilsyneladende ingen sammenhæng mellem statestiken og de faktiske forhold.

Lige i øjeblikket er der slet ingen statestik, men ellers er der forskel på det antal point man kan finde i kategori top 10 og det der er anført i point statestikken.

Jeg synes heller ikke jeg kan gennemskue de andre oplysninger der findes her.

Er statestikken gammel og ikke opdateret for nylig?

Er det bare mig der ikke kan gennemskue hvordan den regnes ud
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. november 2002 - 12:38 #1
Avatar billede pernillemb Nybegynder
04. november 2002 - 12:39 #2
Jeg har også nogle gange svært ved at gennemskue det. Det kunne være rart, hvis enten Admin eller en CoAdmin ville uddybe det lidt nærmere.
Avatar billede pernillemb Nybegynder
04. november 2002 - 12:40 #3
Ovenstående link fortæller da ikke noget om, hvordan det hænger sammen...
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. november 2002 - 12:41 #4
pernillemb> det var for at illustrere at det har været oppe før ;)
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
04. november 2002 - 12:43 #5
jamen, der er et eller andet helt galt lige nu. For der står kun 9 brugere under min topliste. Og der er slet ingen under pointstatistik. Er der ved at blive afprøvet noget lige nu?
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. november 2002 - 12:46 #6
jeg tror ikke eksperten er helt ovenpå efter igår...
jeg har intet under Pointstatistik...
Avatar billede sophus.00 Nybegynder
04. november 2002 - 12:49 #7
Hvad skete der igår ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. november 2002 - 12:56 #8
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. november 2002 - 12:57 #9
brugere kunne ikke logge ind m.m.
Avatar billede eagleeye Praktikant
04. november 2002 - 21:12 #10
1.: Hvis du ikke er pro medlem er statestikken ikke blevet opdateret siden engang i august hvor den kom på banen.

2.: I øjeblikket er pointstatestiken helt væk, og som flere har nævnt skyldes det højst sansynligt fejlen i tabellen som ramte i går aftes lidt over 23.00. Grunden til point tallene ikke passer sammen er fordi de ikke er blevet opdateret. Jeg har ikke E-Pro og de seneste månede jeg kunne se i for i år var august.

3.: Min er det mindste antal points du har fået på en dag og max er det største antal point du har fået på en dag i perioden.
Snit er såvidt jeg er kommet til gennemsnitet af points pr dag af de dage du har fået acceptert svar. Det er hvad jeg er kommet frem til og det syntes jeg passer noglen lunde....

4.: Se 1 og 2
Avatar billede lenk Nybegynder
18. december 2002 - 09:26 #11
Takker for svarene, statestikken blev tilsyneladende opdateret, men nu har den igen stået stille i en rum tid