Avatar billede duhn Nybegynder
03. november 2002 - 17:00 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

sødt :)

sødt link:)

http://80.196.131.152/index.html
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
03. november 2002 - 17:01 #1
øøøhhh...
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
03. november 2002 - 17:02 #2
hehe
Avatar billede hahaha Nybegynder
03. november 2002 - 17:02 #3
=S Jaaa D R sq sødt =S .....
Avatar billede Noone Nybegynder
03. november 2002 - 17:02 #4
AWP?
Avatar billede dank Nybegynder
03. november 2002 - 17:06 #5
er der ikke en co-admin der kan slette dette indlæg!

p.s. hvis jeg havde været co-admin så var det røget.. så stem på dank til co-admin valget :o)

oooog slet så det indlæg, det spilder vores tid
Avatar billede Noone Nybegynder
03. november 2002 - 17:08 #6
dank > Øh, jeg ved ikke lige om det er normalt at lave valg propoganda over det hele... Men jeg gider sgu ikke se på det. Hvis jeg vil se den slags, så kigger jeg på valg listen.
Avatar billede riversen Nybegynder
03. november 2002 - 17:13 #7
dank: sådan en kommentar fisker ikke min stemme...men det burde måske være under fri-debat...derfor flyttes ikke slettes
Avatar billede duhn Nybegynder
03. november 2002 - 17:17 #8
ok synes bare den var mest henvendt til linux brugere derfor tog jeg den ikke i fri debat, beklager meget, men prøvede at tage den i først at se om det var muligt at få den i Styresystemmer >> Linux hvad den ikke ville så tog jeg så derinde Redhat da jeg selv køre med Redhat.. beklager meget igen hvis den skulle havde været et andet sted hende...
Avatar billede oz2kas Nybegynder
03. november 2002 - 17:21 #9
ok sang (min mor er dagplejer)
men budskabet er godnok lamt.

minder lidt for meget om den mentalitet med "de andre gør det, så er det også ok at jeg gør det"
Avatar billede dank Nybegynder
03. november 2002 - 18:43 #10
Tjaeee... bare i stemmer så er det ret ligegyldigt hvem i stemmer på.. Fakta er bare, at kun få "alm. brugere" har opdaget co-admin valget.

Iøvrigt: Folk der kender mig, ved hvad jeg står for.. og det er bl.a. at indlæg som dette ligegyldige indlæg ikke høre til her! Og iøvrigt mener jeg ingengang det hører til i fri debat.. Dette er ikke andet en en dårlig promotion af et link.. that's it... Men det er self. bare min holdning.
Avatar billede klodoven Nybegynder
03. november 2002 - 18:46 #11
har nogen spurgt om dit valgpropoganda?
Avatar billede dank Nybegynder
03. november 2002 - 18:49 #12
kldoven: hvad mener du?
Avatar billede klodoven Nybegynder
03. november 2002 - 18:51 #13
jeg mener ikke det er en god ide at skrive alt det om dig selv herinde, skriv det der hvor du melder dig til valget. :)
Avatar billede dank Nybegynder
03. november 2002 - 19:00 #14
Men seriøst.... hvilket som helst andet p.s. jeg var kommet med var blevet igonoreret. jeg kunne have skrevet. Udelukkende et spørgsmål om janteloven.. Hvis det passer mig at komme med valgproperganda i de omkring 100 indlæg jeg skriver om dagen.. hvad så? sålænge budskabet i indlægget er der, er det vel næppe spam?

Og iøvrigt betragter jeg eksperten.dk'c co-admin valg som en *valgkamp* hvorfor der heller ikke er nogen regler for hvordan/hvornår o.s.v. man gør?

Jeg har dog aldrig set nogen vinde et valg på at holde sin mund hermetisk lukket.

Jeg kan forstå irrationen hvis jeg spammede alle mine 100+ indlæg om dagen, men jeg mente at netop et indlæg som dette var en mulighed for at fortælle både om valget og desuden om at jeg ikke gider se sådan noget i de kategorier hvor jeg har min faste flise.
Avatar billede klodoven Nybegynder
03. november 2002 - 19:03 #15
dank->det er i orden, men jeg mener bare ikke det er stedet at gøre det. Det må man gøre i sin valgtekst.
Avatar billede webmasterdk Praktikant
04. november 2002 - 18:26 #16
Dank har fået min stemme! :)
Avatar billede oz2kas Nybegynder
04. november 2002 - 18:50 #17
dank har efterhånden fået mange stemmer... men åbenbart ikke alles :/