Avatar billede hurup Nybegynder
02. november 2002 - 12:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Tid i forskeligge lande

Hej
Hvad gør jeg galt her med denne kode ??

<%@ Language=VBScript %>
<%
response.write  "Dato " & "<B>" & day(now)  & "-"  & month(now) & "-"  & year(now) & "<BR>" & "</B>"
response.write  "Dansk tid" & "  " & hour(now +1) & ":" & minute(now) & ":" & second(now) & "<BR>"
response.write  "USA" & "  " & hour(now -6) & ":" & minute(now) & ":" & second(now)& "<BR>"
response.write  "Asien" & "  " & hour(now +6) & ":" & minute(now) & ":" & second(now)& "<BR>"
response.write  "Australien" & "  " & hour(now -11) & ":" & minute(now) & ":" & second(now)& "<BR>"
%>
Avatar billede hurup Nybegynder
02. november 2002 - 12:23 #1
ups glemte lige det sidste af beskeden -
Det er meningen at jeg skal kunne se tiderne i de forskelige land på den samme tide.

Håber at der en der har et godt råd
hej fra hurup
Avatar billede eagleeye Praktikant
02. november 2002 - 12:23 #2
Du skal bruge DateAdd til at ligger tid til:

tid = DateAdd("h",1,now)
response.write  "Dansk tid" & "  " & hour(tid) & ":" & minute(tid) & ":" & second(tid) & "<BR>"

tid = DateAdd("h",-6,now)
response.write  "USA" & "  " & hour(tid) & ":" & minute(tid) & ":" & second(tid)& "<BR>"

osv ..
Avatar billede hurup Nybegynder
02. november 2002 - 12:28 #3
Det var da det man kalder et hurtigt svar - Takker mange gang for hjælpen
Avatar billede hurup Nybegynder
02. november 2002 - 12:29 #4
Kan du også fortælle mig hvordan man får siden til at opdater hvert minut ?
Avatar billede eagleeye Praktikant
02. november 2002 - 12:32 #5
Du kan bruge HTML mtea tag til at reloade siden:

Her 2 minutter (120) angives i sekunder.
<head>
<META HTTP-EQUIV="refresh" content="120;URL=newpage.htm">
</head>
Avatar billede hurup Nybegynder
02. november 2002 - 12:47 #6
1000 takker