Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
30. oktober 2002 - 21:48 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Frameset uden kliklyd ved load

Hey
Kan det ikke lade sig gøre at fjerne den mega irriterende lyd der kommer fra en framside når den loades automatisk!?
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
30. oktober 2002 - 21:50 #1
Hvad snakker du om? Jeg har aldrig hørt om kliklyde load.

Har du et eks?
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
30. oktober 2002 - 21:51 #2
www.ElskerMAD.dk når du trykker på nogle link, bliver siden med banner.dk-bannerne automatisk opdateret, sammen med den irriterende lyd!
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
30. oktober 2002 - 21:56 #3
Skift du bare din browser - dvs. drop IE. Så er det problem løst.
Der er vist også en indstilling. Men du kan mig bekendt ikke gøre
noget på serversiden for de brugere der anvender IE med standard
indstilling. JOH, DA, du kan droppe den der automatiske opdatering....!!
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
30. oktober 2002 - 21:57 #4
Kan jeg godt høre (har normalt min lyd slukket)

Ved ikke om du kan gøre noget ved det, andet end at ændre lydindstillingerne i din browser - du kan nok ikke bestemme over dine brugeres browsere.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
30. oktober 2002 - 21:58 #5
det er i din browser du skal slå det fra, ellr også i Kontrolpanel->Lyde
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
30. oktober 2002 - 21:59 #6
er I helt sikker på det?
Jeg er ret sikker på jeg har set sådan en funktion her på exp.dk engang, men kan ikke finde den mere! :(
For det var jo for mine besøgendes skyld, og ikke min egen! :)
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2002 - 22:00 #7
Det kan godt kodes væk, virker i hverfald fint på min hjemmeside.

Eks. min monitor: http://webkurs.dk/IE/Monitor.asp
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
30. oktober 2002 - 22:01 #8
okay, hvordan har du lavet det?
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2002 - 22:02 #9
1000 Kr. tak LOL.
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2002 - 22:03 #10
Det er min tekniske udvikler der står bag, jeg skal nok sende dig et eks. når jeg lige får talt med ham.
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
30. oktober 2002 - 22:04 #11
okay, vil jeg ihvertfald blive meget glad for! :)
Avatar billede frags Nybegynder
31. oktober 2002 - 00:28 #12
Er jeg den eneste som har slået windows latterlige lydtema fra ???
Avatar billede medions Nybegynder
11. december 2002 - 01:05 #13
schulze> Hmm har du fået snakket med ham? -jeg er oxo lige blevet interseret i at få den lyd fjernet :o)

//>Rune