Avatar billede jaff Nybegynder
05. oktober 2000 - 02:26 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

billeder til udprintning

Jeg har forsøgt med corel draw,photo shopog camedia jeg vil gerne kunne udprinte 4 til 6 billeder på et A4 ark men hvordan gør jeg det og i hvilket program skal jeg bruge for at de bliver ens i størelse.
Avatar billede powell Nybegynder
05. oktober 2000 - 08:25 #1
Der findes mange muligheder, den simple er jo at loade billederne ind i Word formindsk dem, sæt dem op som du vil ha dem og print ud....

I word kan du lave en textbox, så billedet ikke kan overstige en fastsat størrelse.
Avatar billede keysersoze Guru
05. oktober 2000 - 08:26 #2
i fx photoshop kan du bare gå ind og ændre image size - og så er det bare at sætte denne størrelse ens på alle billederne...

jeg ved ikke om det er 1 billede på 1 A4 ark eller 4-6 på samme papir, men hvis det er, så kan du jo fx sætte det op i fx Word eller Publisher, der begge ikke kræver særligt meget...
Avatar billede jailbird Nybegynder
05. oktober 2000 - 09:32 #3
Jeg vil anbefale dig at Bruge Microsoft PhotoDraw, hvor du kan åbne alle seks billede, for dernæst at åbne en ny side og sætte de seks billeder ind på den. Så skal du markere alle billederne, og højre klikke på musen, og vælge gruppering. WUPS, så har du et billede, husk at gemme!
Jailbird
Avatar billede kurtj Nybegynder
05. oktober 2000 - 19:19 #4
Hvis du har camedia master kan du bare markere alle billeder du vil printe ud med Ctrl/klik. Også Ctrl p og vælge indexprint.
Avatar billede sh-dk Nybegynder
26. oktober 2000 - 17:37 #5
Jeg ved ikke om det du søger er et program som kan printe alle billeder ud fra et bibilotek i samme størrelse.

I så fald kan du f.eks bruge GrafCat for Windows.

Jeg kan ikke huske hvor jeg fandt det, men jeg kan maile det til dig. Det er shareware
Avatar billede jaff Nybegynder
03. november 2000 - 16:23 #6
Du må gerne sende den sharevare til mig
Hilsen Jaff
Avatar billede sh-dk Nybegynder
04. november 2000 - 08:42 #7
Så skal jeg have en e-mail adresse.
Hilsen
Steen
Avatar billede jaff Nybegynder
12. november 2000 - 19:40 #8
Hej steen her er min email adresse
Bjaffca@get2net.dk