Avatar billede bluegenedk Nybegynder
24. oktober 2002 - 00:32 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Problem med script :-/

Har lige lavet følgende - men jeg kan ikke rigtigt få den til at udskrive noget, nogen som kan se hvad der evt er galt ?

<SCRIPT  LANGUAGE="JavaScript">
var Debug = True;
if (Debug = True;)
function Debug(Type, Status) {document.write("", Type, " = ",Status,"<br>");}
Debug("Header_Object", "<%=application("Header_Obj"&SysLan&"")%>");
Debug("Client_Object", "<%=application("Client_Obj"&SysLan&"")%>");
Debug("", "");
</Script>
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
24. oktober 2002 - 00:35 #1
Den her er i hvert fald helt i skoven:

if (Debug = True;)

Det skal snarere være

if (Debug == True)
Avatar billede medions Nybegynder
24. oktober 2002 - 00:37 #2
<SCRIPT  LANGUAGE="JavaScript">
var Debug = True;
if (Debug = True;)
function Debug(Type, Status) {document.write("" + Type + " = " + Status + "<br>");}
Debug("Header_Object", "<%=application("Header_Obj"&SysLan&"")%>");
Debug("Client_Object", "<%=application("Client_Obj"&SysLan&"")%>");
Debug("", "");
</Script>

prøv med denne!

//>Rune
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
24. oktober 2002 - 00:37 #3
<SCRIPT  LANGUAGE="JavaScript">
var Debug = true;
if (Debug == true) {
function Debug(Type, Status) {document.write("", Type, " = ",Status,"<br>");}
Debug("Header_Object", "<%=application("Header_Obj"&SysLan&"")%>");
Debug("Client_Object", "<%=application("Client_Obj"&SysLan&"")%>");
Debug("", "");
}
</Script>
Avatar billede medions Nybegynder
24. oktober 2002 - 00:40 #4
*G* erik du har ret, han skal indklamre sin If betingelse ;o)

//>Rune
Avatar billede bluegenedk Nybegynder
24. oktober 2002 - 00:41 #5
Well, nu har jeg prøvet begge jeres løsninger, men får faktisk ikke udskrevet noget som helst ved nogen af dem :-/
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
24. oktober 2002 - 00:43 #6
Prøv

<SCRIPT  LANGUAGE="JavaScript">
var Debugging = true;
if (Debugging == true) {
function Debug(Type, Status) {document.write("", Type, " = ",Status,"<br>");}
Debug("Header_Object", "<%=application("Header_Obj"&SysLan&"")%>");
Debug("Client_Object", "<%=application("Client_Obj"&SysLan&"")%>");
Debug("", "");
}
</Script>
Avatar billede bluegenedk Nybegynder
24. oktober 2002 - 00:43 #7
ahh, sådan *G* kom lige i tanke om vi jo ikke kan kalde funktionen det samme som den var vi bruger først - min fejl :)
Avatar billede bluegenedk Nybegynder
24. oktober 2002 - 00:44 #8
erikjacobsen > Ja, lige nøjagtigt - mange takker for hjælpen - ligger du et svar :)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
24. oktober 2002 - 00:46 #9
Hmm, skal man ikke også:
function Debug(Type, Status) {document.write(Type+" = "+Status+"<br>");}
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
24. oktober 2002 - 00:48 #10
Point? Nej tak - jeg samler ikke på de fjollede ting.
Avatar billede bluegenedk Nybegynder
24. oktober 2002 - 00:50 #11
Nej, ikke nødvendigvis - men sådan kan det også skrives :)
Avatar billede bluegenedk Nybegynder
24. oktober 2002 - 00:52 #12
ok, det er også fair nok - Mange tak for hjælpen ihvertfal, er efterhånden længe siden jeg har arbejdet med JScript :-/
Avatar billede bluegenedk Nybegynder
09. november 2002 - 23:44 #13
Lukker lige spørgsmålet, then :)