Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2002 - 21:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Counter-Strike 1.5 - grafik (blå)

Hej

Har lige opdateret Counter-Strike på ungernes computer, men f.eks. på banen cs_estate er der fejl i grafikken. Rundt om træerne er der blå streger, hvilke dog forsvinder når man går tættere på træerne. Hvad kan der være galt?

Kører med WinXP (Matrox G400 og Geforce 4 MX, Samme fejl på begge maskiner)

Tak. :o)
Avatar billede sconie Nybegynder
08. november 2002 - 22:07 #1
Det er ikke din computer. Det er fejl i banen.
Avatar billede bonzaialex Nybegynder
15. november 2002 - 09:06 #2
Jeg får ingen fejl på estate. jeg har ati radeon kort

prøv at opdatere dine drivers.

hvis du kunne tage et screenshot af det og lægge det op  så man kunne se det

screenshots tages vidst som standard i cs med [F5] knappen
Avatar billede sconie Nybegynder
15. november 2002 - 11:03 #3
Man har også en print screen kanp på sit tastetur
Avatar billede zea Nybegynder
15. november 2002 - 11:31 #4
ja men når du trykker på print scrn så laver den ikke billedet den gemmer dit shot i udklipsholderen

i Cs gemmer den det i din cs mappe hvor screenshottet er lavet det er dog i BMP men det kan man jo bare ændre
Avatar billede zea Nybegynder
15. november 2002 - 11:32 #5
ups glemte lige at sige at det er når du trykker på [F5] eller hvad nu din knap er sat til..

så hvorfor ikke bare bruge den funktion der allerede er i spillet det er da en smule nemmere
Avatar billede maximuss Nybegynder
23. januar 2003 - 21:13 #6
Du kan også prøve downloade banen igen fra nettet. Havde også problem med cs assault, dog ikke samme grafisk fejl. Det hjalp
Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2003 - 21:58 #7
Afslutter spg.