Avatar billede izemate Nybegynder
18. oktober 2002 - 21:11 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

hvad syntes i ?

Så er det frem med alle meninger :) Ros/Ris

www.izemate.frip.dk

\\izemate
Avatar billede izemate Nybegynder
18. oktober 2002 - 21:12 #1
det skal lige siges at den ikke er helt færdig endnu!!

\\izemate
Avatar billede mike-p Nybegynder
18. oktober 2002 - 21:17 #2
Meget hvid måskem prøv med nogel flere farver. det er et meget let og godt design, kun det med farverne
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
18. oktober 2002 - 21:17 #3
Den er overordnet ganske pæn.
Pæne afdæmpede farver, og dine små boxe ser fede ud.

Din toptekst (design-net.tk) er dog ikke helt vellykket, og din menu ser lidt kikset ud ved hover/mouseover pga. teksten flytter til venstre.
Avatar billede hejmedmigselv Nybegynder
18. oktober 2002 - 21:18 #4
Er det ikke blevet vurderet før?
http://www.eksperten.dk/spm/268562
Avatar billede izemate Nybegynder
18. oktober 2002 - 21:19 #5
Pelkjaer > Det er rigtigt :) har også problemer med menuen i andre browsere!

\\izemate
Avatar billede izemate Nybegynder
18. oktober 2002 - 21:19 #6
hejmedmigselv > Jo det er ganske rigtigt :) men er blevet ændret meget lidt :D

\\izemate
Avatar billede izemate Nybegynder
18. oktober 2002 - 21:21 #7
Hvad syntes i om iden?? og at kunne hente grafik i PSD formet??

\\izemate
Avatar billede izemate Nybegynder
18. oktober 2002 - 21:23 #8
prøver lige igen.
Hvad syntes i om ideen om at kunne hente gratis banner/logoer osv i psd format så brugeren kan selv kan redigere dem ?

\\izemate
Avatar billede michael-k Nybegynder
18. oktober 2002 - 21:28 #9
syntes iden er lige så dårlig som at have en opgave kategori på E.

Selve designet er meget fedt.  Men som de andre også siger der mangler farver    prøv feks. at lave den menu bar i toppen om til en anden farve.
Syntes også det ser lidt underlig ud at dine kasser bare sådan flyver i luften  der skal noget sammenhæng i designet ellers falder det på jorden.
Ellers alt i alt ganske nydelig  med lidt mere arbejde kan det blive endnu bedre
Avatar billede jensenjensen929 Nybegynder
19. oktober 2002 - 23:16 #10
Hvis du mangler inspiration kan du kikke på www.smaa-el.dk
eller www.qxxl.dk
Avatar billede keysersoze Guru
21. oktober 2002 - 02:28 #11
nu er det ikke for at virke nedladende eller noget jensenjensen929 - men hvor er det lige du mener man kan få inspiration på dine to sider? izematez side er ikke perfekt, men jeg syntes der er mange gode ting i den. Selvfølgelig også enkelte ting der godt kunne blive rettet - primært syntes jeg at siden skulle laves så den midterstilles ved alle skærmopløsninger...

Sammenligner jeg den med dine to syntes jeg derimod at du måske kunne få lidt inspiration hos ham... dit "logo" i toppen hopper og danser når jeg resizer mit vindue - billederne er alt for tunge at loade - og så mangler der mest af alt noget man i dagens sprog kalder for "design"...
Avatar billede izemate Nybegynder
21. oktober 2002 - 11:19 #12
lige mine ord keysersoze :D takker!

\\izemate
Avatar billede izemate Nybegynder
21. oktober 2002 - 11:20 #13
Ja jeg turde nok ikke købe hos ham hvis jeg er helt ærlig :)
Jeg kigger meget på siderne hos dem jeg køber ved, alså om de er ordentligt lavet, sikkerhed osv.

\\izemate