Avatar billede llcoolj Nybegynder
16. oktober 2002 - 16:13 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Reloade anden frame fra Page_Load- hvordan?

Jeg vil gerne i en page_load fortælle at en anden frame skal reloade - hvordan gør man dette?
Avatar billede llcoolj Nybegynder
16. oktober 2002 - 16:19 #1
Evt. noget lign det her- men hvor det bare ikke er som følge af en onclick men af at siden loades...
Avatar billede llcoolj Nybegynder
16. oktober 2002 - 16:19 #2
linkButton1.Attributes.Add("onClick","java script:parent.Menu.window.location.href = 'Menu.aspx?var1=bTila';");
Avatar billede orca Nybegynder
16. oktober 2002 - 16:21 #3
<body onload="parent.frameNavn.window.reload()">

Mvh Mark
Avatar billede llcoolj Nybegynder
17. oktober 2002 - 08:52 #4
kan den(body onload) placeres i page_load?
Avatar billede llcoolj Nybegynder
17. oktober 2002 - 08:54 #5
jeg vil nemlig gerne kunne sætte betingelse op for at den sker...
Avatar billede orca Nybegynder
17. oktober 2002 - 15:02 #6
Jeg har ikke selv testet det, men body kan vel bruges som ethvert andet element ang runat="server".

<body runat="server" id="elBody" onLoad="" />

Så kan du i din page_load sige
elBody.onLoad = "javascript kode".

Mvh Mark
Avatar billede -psycho- Nybegynder
19. oktober 2002 - 23:10 #7
i din page_load skriv

page.registerclientscriptblock("Myscript","<script language='javascript'>parent.frames[ditframenavn].location.href = 'side'</script>")
Avatar billede orca Nybegynder
20. oktober 2002 - 00:14 #8
psycho -> Den funktion kender jeg ikke, hvor i siden ender scriptet når man bruger den funktion? :)

Mvh Mark
Avatar billede -psycho- Nybegynder
21. oktober 2002 - 17:19 #9
hvis jeg husker rigtig så sætter den den scriptet ind efter <form runat=server>
Avatar billede honning Nybegynder
24. august 2004 - 16:41 #10
Jeg har prøvet at bruge den samme metode til at reloade min Status.aspx side i et Status frame.

Page.registerclientscriptblock("Myscript","<script language=JavaScript>parent.frames[Status].location.href = 'Status.aspx'</script>");

Men jeg får en "Newline in constant" fejl. Hvad skyldes det?
Avatar billede orca Nybegynder
24. august 2004 - 17:04 #11
Det skyldes at du har </script>, bræk det op i ...'status.aspx'<" + "script>");
Avatar billede orca Nybegynder
24. august 2004 - 17:04 #12
Med en / selvfølgelig.
Avatar billede honning Nybegynder
25. august 2004 - 11:47 #13
Ahh, ja. Det var selvfølgelig derfor. 1000 x tak :)