Avatar billede tubii Nybegynder
26. september 2000 - 15:28 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Brugerliste i win2000

Hvordan eksporter jeg min brugerliste, så jeg senere kan importere den igen.
Avatar billede htx98i17 Professor
26. september 2000 - 15:33 #1
jeg følger med...
Avatar billede hanno Nybegynder
26. september 2000 - 16:22 #2
Bruger ADDUSER.EXE fra Windows NT Resource Kit CD´en eller
Bruger Exchange 5.5 til at ekspotere alle brugere til en CSV fil eller
Installere Active Directory Connector fra Windows 2000 / Exchange 2000 CD´en eller
Installere Windows 2000 Active Directory Migration Tool, http://www.microsoft.com/windows2000/downloads/deployment/admt/default.asp

Har jeg glemt nogle... ?

\\\\Hanno
Avatar billede tubii Nybegynder
26. september 2000 - 16:28 #3
Det er ikke til outlook men brugerne i win2000
Avatar billede hanno Nybegynder
26. september 2000 - 16:31 #4
Klart, men hvis i har en Exchange Server kan den hjælpe med.... Ellers er der ADDUSER, Active Directory Connector fra Windows 2000 og Windows 2000 Active Directory Migration Tool tilbage...

\\\\Hanno
Avatar billede tubii Nybegynder
26. september 2000 - 16:36 #5
Kan du ikke lige sige skære det ud i pap om hvordan man gør hvis man skal gøre det med Windows 2000 Active Directory Migration Tool ???
Avatar billede hanno Nybegynder
26. september 2000 - 16:41 #6
Avatar billede tubii Nybegynder
26. september 2000 - 16:50 #7
Jeg kan sku ikke læse om hvordan man tager backup af bruger listen. hvis du vil havde den point er du nød til at skrive hvordan  man gør.
Avatar billede hanno Nybegynder
26. september 2000 - 16:54 #8
Hvis det er en Backup af din bruger liste, skal du lave en RDISK ???? eller lave en backup af din SAM database....

\\\\Hanno
Avatar billede tubii Nybegynder
26. september 2000 - 17:00 #9
Det siger mig ikke så meget jeg har aldrig åbnet de programmer du siger jeg skal bruge, så du er nød til at komme med en lidt mere beskrivende vejledning.
Avatar billede hanno Nybegynder
26. september 2000 - 17:09 #10
En hurtig opskrift...

Kør følgende:

addusers \\\\Servernavn /d filnavn.txt
Avatar billede tubii Nybegynder
27. september 2000 - 00:21 #11
Øhhh er der ligsom ikke noget der hedder og man kan da heller ikke importere en txt fil som bruger liste !!
Avatar billede hanno Nybegynder
27. september 2000 - 08:11 #12
Hmmm, har du prøvet addusers /?

den hedder addusers \\\\Servernavn /c filnavn.txt

\\\\Hanno
Avatar billede htx98i17 Professor
27. september 2000 - 08:15 #13
Du kan da ikke eksporter en brugerlist til en txt-fil,
så kan du jo se de andres passwords,

jeg er ikke sikker på at du forstår hvad det er at Tubii vil have hjælp til.
Man kan oprette brugere i win2k sådan at hver enkelt bruger kan få adgang til sin egen mappe over netværket. Det er den brugerliste som han vil have eksporteret.
Avatar billede svein Nybegynder
27. september 2000 - 13:42 #14
tubii>
Det er noget svært at overskue hvad du egentlig vil have, men jeg uddyber bare hvad hanno har beskrevet:
Hvis du vil have en backup af din brugerdatabase i Windows 2000 som du kan restore på et eller andet tidspunkt, går du i Start-Programmer-Acessories-System Tools- Backup Der går du så i Tools og vælger Create Emergency repair Disk! Så har du en backup af hele databasen!
Var det det du efterlyste?
Avatar billede tubii Nybegynder
27. september 2000 - 13:55 #15
Jeg vil bare havde en backup af min brugeliste i win2k, da jeg har mange bruge så er jeg fri for at lave dem igen hver gang jeg geninstallere.

Svein hvis jeg gør det du skrive hvordan fårjeg så min brugerliste ind igen?
Avatar billede tubii Nybegynder
30. november 2003 - 15:42 #16
SLUT