Avatar billede ftv2 Nybegynder
26. september 2000 - 15:16 Der er 6 kommentarer

table kanter

Hvordan får man en table til at gå helt ud til dokumentets kant, på samme måde som man  kan få et layer til at gå ud til kanten. Det må være noget med at slette tablerammens kanter eller minimere dem.
Avatar billede kmal Nybegynder
26. september 2000 - 15:22 #1
Du kan sætte tabellens kanter til 0 (i Inspectoren) og sætte sidemargin til 0 (ctrl+j). Sådan plejer jeg at gøre.
Avatar billede diktator Nybegynder
26. september 2000 - 15:27 #2
<body topmargin=\"0\" leftmargin=\"0\">
<table border=\"0\" cellspacing=\"0\" cellpadding=\"0\">
Avatar billede grinebidder Nybegynder
08. oktober 2000 - 20:45 #3
<body topmargin=\"0\" leftmargin=\"0\" marginwidth=\"0\" marginheight=\"0\">
<table border=\"0\" cellspacing=\"0\" cellpadding=\"0\">

Eller, det kan fixes med CSS:
<style type=\"text/css\">
body {  margin-top: 0px; margin-right: 0px; margin-bottom: 0px; margin-left: 0px}
</style>
Avatar billede nielsreinau Nybegynder
15. november 2000 - 17:03 #4
Har prøvet ovenstående men det kan tit give problemer i forskellige browsertyper. En anden mulighed er at smide din tabel ind i et layer. Sæt tabellens højde/bredde atributter til 100 % og hold styr på tabellens størelse og placering via. Dit layer hvis du f.eks ønsker at tabellen skal være placeret i øverste venstre hjørne sætter du layer\'ets placering til h =0 V = 0.
Håber det besvarer dit spg.
Avatar billede bojohansen Nybegynder
03. februar 2001 - 10:51 #5
Har du løst problemet???
Hvis ja så luk lige spørgsmålet.
Kommentar tak ;-)
Avatar billede bojohansen Nybegynder
23. juni 2004 - 00:38 #6
Er det lukke tid?